LV EN

LĪMENIS

PROGRAMMA

FAKULTĀTE

GADS

VALODA

Nosaukums Vadītājs Līmenis
Bakalaurs 2024
Fakultāte: Transporta un vadībzinātņu fakultāte
Bakalaurs 2024
Fakultāte: Transporta un vadībzinātņu fakultāte
Bakalaurs 2024
Fakultāte: Transporta un vadībzinātņu fakultāte
Bakalaurs 2024
Fakultāte: Transporta un vadībzinātņu fakultāte
Bakalaurs 2024
Fakultāte: Transporta un vadībzinātņu fakultāte

Sociālās uzņēmējdarbības loma un ietekme Latvijā

Bakalaura darba struktūra sastāv no ievada, trim nodaļām, secinājumiem un literatūras saraksta, kura mērķis ir noteikt, kāds ir Baltijas valsts (Latvijas) SE (sociālās uzņēmējdarbības) pārzināšanas līmenis un salīdzināt to ar Eiropas līmeni.Pirmās nodaļas mērķis ir izskaidrot sociālās uzņēmējdarbības definīciju un attīstības vēsturi. Tajā detalizēti aprakstīts, kā un kad tā aizsākās starptautiskā līmenī, un sniegta plašāka informācija par tās veidošanos Latvijā.Otrajā nodaļā ir aprakstīti Latvijā strādājošie un esošie sociālie uzņēmumi. Šajā nodaļā ir ietverti ne tikai Latvijā esošie uzņēmumi, bet arī tie, kas ir starptautiski atzīti Eiropā. Tajā aprakstīta arī finansiālā daļa.Trešā un pēdējā nodaļa ir pētnieciskā daļa, kas ietver pētījuma analīzi: 2021. un 2024. gada aptaujas rezultātus un divu 2021. un 2024. gada pētījumu salīdzinošo analīzi.

Autors: Aleksandra Abraite

Vadītājs: Veronika Siliņeviča

Līmenis: Bakalaurs

Gads: 2024

Darba valoda: Angļu


Labākā prakse, kā ar digitālo risinājumu palīdzību uzlabot klientorientāciju

Darba pirmajā daļā aplūkots uz klientu orientētas pieejas jēdziens un digitālo risinājumu labākā prakse šīs pieejas sasniegšanai, uzlabojot klientu pieredzi.Darba otrajā daļā ir aplūkota uz datiem balstīta lēmumu pieņemšanas metode, kā arī esošie datu analīzes rīki un matricas klientu panākumu novērtēšanai. Turklāt tiek analizēta veiksmīga digitālo risinājumu ieviešana klientu pieredzes uzlabošanai tādos uzņēmumos kā Netflix un Spotify.Darba trešā daļa ir veltīta Latvijas tiešsaistes pārtikas piegādes tirgus analīzei. Analīze ietver pašreizējās tirgus situācijas izpēti, galveno tirgus dalībnieku apzināšanu un salīdzināšanu, kā arī lietotāju vajadzību un vēlmju apzināšanu.Darba ceturtajā daļā iepriekšējās nodaļās gūtie secinājumi tiek izmantoti, lai noteiktu labāko praksi digitālo risinājumu jomā, lai uzlabotu klientu pieredzi tiešsaistes pārtikas piegādes lietojumprogrammās. Turklāt tiek identificēti iespējamie aspekti lietotāju vajadzību apmierināšanai un sniegti ieteikumi.

Autors: Alisa Purviņa

Vadītājs: Oksana Skorobogatova

Līmenis: Bakalaurs

Gads: 2024

Darba valoda: Angļu


Personāla atlases un darbā pieņemšanas procedūras sistēmas uzlabošana uzņēmumā SIA Ekl/Ls.

PERSONĀLA ATLASES UN DARBĀ PIEŅEMŠANAS PROCEDŪRAS SISTĒMAS UZLABOŠANA UZŅĒMUMĀ SIA EKL/LS.Personāls, kas ir galvenais ražošanas, uzņēmuma ekonomiskās izaugsmes un konkurētspējas faktors, darbojas kā galvenā mūsdienu sabiedrības industrializācijas iezīme. 21. gadsimtā uzņēmuma cilvēkresursu pārvaldība kļūst par noteicošo uzņēmumu vadības instrumentu. Uzņēmuma darbinieku izglītības līmenis, spējas, kā arī viņu pieredze un kvalifikācija lielā mērā nosaka organizācijas spēju izmantot pieejamos resursus un tās darba gala rezultātus. Darba mērķis: Apkopot informāciju par personāla meklēšanas, piesaistes un atlases procesu, identificēt personāla meklēšanas un atlases procesa trūkumus uz SIA EKL/LS piemēra un sniegt ieteikumus to uzlabošanai.Saskaņā ar darba mērķi tika izvirzīti šādi uzdevumi:• Aplūkot personāla atlases un darbā pieņemšanas teorētiskos pamatus• Noteikt SIA EKL/LS uzņēmuma darbības raksturojumu• Analizēt vadības sistēmu SIA EKL/LS• Analizēt personāla atlases un darbā pieņemšanas sistēmu SIA EKL/LS.• Noteikt galvenās personāla atlases un darbā pieņemšanas problēmas SIA EKL/LS• Izstrādāt ieteikumus personāla atlases un darbā pieņemšanas sistēmas uzlabošanai SIA EKL/LS

Autors: Anastasija Horoļska

Vadītājs: Tamila Mišāne

Līmenis: Bakalaurs

Gads: 2024

Darba valoda: Latviešu


Mārketinga aktivitātes eSporta jomā

„Mārketinga aktivitātes eSporta jomā" Autors(e): Anastasija Karačova. Darba vadītājs: Docents Ph. D. Olga Zervina. Darbs „Mārketinga aktivitātes eSporta jomā" akadēmiskā grāda „Uzņēmējdarbība un vadība" iegūšanai

Autors: Anastasija Karačova

Vadītājs: Olga Zervina

Līmenis: Bakalaurs

Gads: 2024

Darba valoda: Angļu


Loģistikas pārvaldības pilnveidošana uzņēmumā FedEx

Pētījuma mērķis: analizēt tehnoloģiju ietekmi uz FedEx Latvija operatīvo efektivitāti un identificēt galvenos izaicinājumus un iespējas, ko sniedz automātisko procesu ieviešana.Pētījuma objekts: FedEx Latvija operatīvās darbības.Pētījuma priekšmets: operāciju automatizācijas ietekme uz kompānijas efektivitāti un operatīvajām izmaksām.Pirmajā nodaļā ir sniegta teorētiska informācija par globālajām tendencēm loģistikas nozarē un FedEx lomu starptautiskajā tirgū. Tiek analizētas tehnoloģiju attīstības tendences loģistikas nozarē un to ietekme uz operatīvajām stratēģijām.Otrajā nodaļā ir aprakstīts FedEx Latvija tehnoloģisko procesu pārskatīšanas izpēte. Tiek detalizēti izanalizēti kompānijas operatīvie procesi un ieviestās tehnoloģijas, piemēram, CWC sistēmas ietekme uz operatīvo efektivitāti un izmaksu samazināšanu.Trešajā nodaļā tiek pētīti galvenie izaicinājumi, ar kuriem FedEx Latvija saskaras ieviešot jaunas tehnoloģijas. Tiek pētītas izmaksu, efektivitātes un darbinieku apmācību jomas, kā arī tehnoloģisko risinājumu ietekme uz uzņēmuma ilgtspēju un konkurences spēju tirgū.Šis bakalaura darbs sniedz dziļu analīzi par FedEx Latvija tehnoloģiskās attīstības ietekmi, piedāvājot konkrētus priekšlikumus un stratēģijas uzņēmuma operatīvās efektivitātes uzlabošanai.

Autors: Artjoms Koreckis

Vadītājs: Irina Kuzmina-Merlino

Līmenis: Bakalaurs

Gads: 2024

Darba valoda: Angļu

Table View
Text View