LV EN

LĪMENIS

PROGRAMMA

FAKULTĀTE

GADS

VALODA

Faktori, kas ietekmē klientu lojalitāti loģistikas pakalpojumu nozarē

Šajā pētījumā autors veica aptauju, kurā piedalījās 68 dažādu uzņēmumu darbinieki, no kuriem 31 pārstāvēja loģistikas uzņēmumus un 37 darbinieki no uzņēmumiem, kas ir šo pakalpojumu lietotāji, lai analizētu iegūtos datus, izmantojot PLS-SEM metodi, un noteiktu galvenos faktorus, kas ietekmē klientu lojalitātes veidošanu. Balstoties uz identificētajiem faktoriem, autors piedāvā klientu lojalitātes paaugstināšanas pasākumu koncepciju mazajiem kravu autopārvadājumu uzņēmumiem Latvijā. Pirmajā nodaļā sniegta teorētiska informācija par loģistikas pakalpojumu sniedzēja izvēles procesu un šajā procesā izmantoto faktoru apraksts. Apskatīti arī klientu lojalitātes veidošanās pamati un tās palielināšanas pasākumi.Otrajā nodaļā iekļauta Latvijas kravu pārvadājumu tirgus analīze, Latvijas loģistikas uzņēmumu analīze un aptaujā iegūto datu analīze.Trešajā nodaļā sniegts statistiskais modelis, kurā parādīti svarīgākie faktori, kas ietekmē loģistikas uzņēmumu klientu lojalitāti. Balstoties uz statistisko modeli, tiek piedāvāta klientu lojalitātes uzlabošanas pasākumu koncepcija mazajiem loģistikas uzņēmumiem.

Autors: Artūrs Emīls Zelčs

Vadītājs: Jeļena Popova

Līmenis: Bakalaurs

Gads: 2024

Darba valoda: Angļu


Klientu attiecību pārvaldības programmatūras “CRM” izmantošana procesa efektivitātes uzlabošanai

Klientu attiecību pārvaldība (CRM) spēlē nozīmīgu lomu biznesa efektivitātes uzlabošanā pakalpojumu nozarē, kur klientu iesaiste tieši ietekmē ieņēmumus un ilgtermiņa ilgtspēju. Uzņēmumiem augot, manuāla procesu pārvaldība kļūst neefektīva, tādējādi radot nepieciešamību pēc automatizētiem risinājumiem. CRM sistēmas palīdz optimizēt biznesa procesus, uzlabot klientu attiecības un paaugstināt darbības efektivitāti. CRM attīstību veicina tehnoloģiskie sasniegumi datu pārvaldībā un programmatūras risinājumos, padarot to par būtisku mūsdienu biznesa stratēģijas sastāvdaļu.Šajā pētījumā tiek analizēta Dynamics 365 CRM sistēmas ieviešana SIA "Coca-Cola HBC Latvia", lai novērtētu tās ietekmi uz biznesa procesiem, klientu iesaisti un kopējo rentabilitāti. Pētījumā tiek izmantota gadījuma izpētes metodoloģija, analizējot uzņēmuma pāreju no iepriekšējās sistēmas uz Dynamics 365. Izmantojot datu analīzi un procesu novērtēšanu, tiek izcelti uzlabojumi efektivitātē, automatizācijā un klientu attiecību pārvaldībā. Pētījuma rezultāti sniedz ieskatu par CRM sistēmu nozīmi biznesa veiktspējas uzlabošanā un konkurētspējas stiprināšanā.

Autors: Artūrs Putāns

Vadītājs: Nataļja Podoļakina

Līmenis: Bakalaurs

Gads: 2025

Darba valoda: Angļu


CILVĒKRESURSU VADĪBA PASAŽIERU PĀRVADĀJUMOS: PROBLĒMU ANALĪZE UN STRATĒĢIJAS MŪSDIENU TRANSPORTA NOZARES IZAICINĀJUMU PĀRVARĒŠANAI

Maģistra darba autors ir Artūrs Ābols. Darbs izstrādāts profesionālā maģistra grāda iegūšanai. Maģistra darba aktualitāte tiek pamatota ar cilvēkresursu trūkumu un darba spēka novecošanu transporta nozarē.Darba tēma ir – Cilvēkresursu vadība pasažieru pārvadājumos: problēmu analīze un stratēģijas mūsdienu transporta nozares izaicinājumu pārvarēšanai. Profesionālā maģistra grāda transporta un biznesa loģistikā un vadītāja transporta un biznesa loģistikā kvalifikācijas iegūšanai. “Transports ir tā tautsaimniecības nozare, bez kuras nevar pastāvēt ne viena cita ražotne, pat ne parastākais pārtikas veikals”, tā saka Sprancmanis (Sprancmanis, 2001)Efektīva cilvēkresursu pārvaldība ir viens no svarīgākajiem attīstības faktoriem nākotnē, jo efektīva cilvēkresursu pārvaldība ir būtiska transporta nozares konkurētspējai un ilgtermiņa attiecībai. Personāla problēmu pārvaldība tieši sekmē darba produktivitātes, pakalpojumu kvalitātes un ekonomiskās ilgtspējas uzlabošanu pasažieru pārvadājumos.Transporta nozarē ir vairāki ar cilvēkresursiem saistīti izaicinājumi, tostarp novecojošs darbaspēks, nepietiekami kvalificēts personāls un nepieciešamība pastāvīgi pielāgoties tehnoloģiskajām pārmaiņām.

Autors: Artūrs Ābols

Vadītājs: Vaira Gromule

Līmenis: Maģistrs

Gads: 2025

Darba valoda: Latviešu


Manipulatora dizaina pielāgošana un integrēšana kvadkopterī.

Pēdējos gados bezpilota lidaparātu (UAV) tehnoloģijas sasniegumi ir mainījuši dažādas nozares, uzlabojot drošību un efektivitāti tajās. Šajā darbā tiek pētīta bezpiolta lidaparāta manipulatora izstrāde, kas paredzēts būvniecības un uzturēšanas uzdevumu veikšanai vadu komunikāciju nozarē. Mūsu galvenais mērķis ir izstrādāt manipulatoru, kas spēj pacelt līdz 300 gramiem smagus objektus.Mēs izpētījām dažādus literatūras avotus par UAV tipiem un to piemērotību integrācijai ar manipulatoriem. Pēc avotos gūtās informācijas, izvēlētais izvēlējāmies kvadrokopteri. Tālāk veicām gan manipilatora 3D modeļu izstrādi, gan kvadkoptera.Tiem veicām statiskā sprieguma un nobīdes analīzi, lai identificētu vietas ar augstu spriegumu un potenciālu deformāciju. Sākotnējie dizaini parāda, ka statiskā spēka, kas nepieciešams 300 gramu smaga objekta noturēšanai, pārsniedz mūsu prototipu iespējas. Lai optimizētu dizainu, tiek veikti turpmāki uzlabojumi, tostarp arī pašam kvadkopterim.Gala manipulatora dizainam tiek pārbaudītas tā pacelšanas spējas un darbības ierobežojumi. Rezultāti norāda, ka, lai gan sākotnējie dizaini bija nepietiekami, uzlabojumi ļāva saniegt izvirzīto mērķi. Pētījums noslēdzām ar reālā pielitojuma ierobežojumu noteikšanu, jau integrētai pilnai sistēmai.

Autors: Arvis Maiželis

Vadītājs: Adham Ahmed Awad Elsayed Elmenshawy

Līmenis: Bakalaurs

Gads: 2024

Darba valoda: Angļu

Studiju programma: Avioinženierija

Vairāk...


Development of an Online Video Game Store: Oldschool Gamer

“OldSchool Gamer” ir e-komercijas platforma, kas paredzēta retro spēļu entuziastiem, risinot tādas problēmas kā autentiskums un lietotāju pieredze. Šajā projektā integrētas modernās tīmekļa tehnoloģijas, lai izveidotu drošu un saistošu tirdzniecības vietu.Platforma tika izstrādāta, izmantojot React.js, Node.js, Express.js un MongoDB. Galvenās funkcijas ietver lietotāju autentifikāciju (JWT, Passport.js), produktu katalogu ar meklēšanas iespēju un drošus maksājumus (Stripe integrācija). RESTful API nodrošina vienmērīgu saziņu.Klienta-servera arhitektūra uzlabo veiktspēju. Frontend nodrošina atsaucīgu saskarni, bet backend apstrādā darījumus un datu pārvaldību.Lai nodrošinātu funkcionalitāti un veiktspēju, testēšanā tika izmantoti Jest, Mocha, Chai, Supertest un Cypress. Drošības pasākumi ietver HTTPS, JWT autentifikāciju un XSS/CSRF aizsardzību.Platforma apvieno klasisko spēļu estētiku ar mūsdienīgām e-komercijas funkcijām. Nākotnes uzlabojumi var ietvert mobilo ierīču izstrādi, mākslīgā intelekta ieteikumus un blokķēdes verifikāciju. Šis projekts demonstrē, kā tehnoloģijas atbalsta retro spēles.

Autors: Carle Jordan Djeutchouang Noubou

Vadītājs: Nadežda Spiridovska

Līmenis: Bakalaurs

Gads: 2025

Darba valoda: Angļu

Studiju programma: Datorzinātnes

Vairāk...

Table View
Text View