LV EN

LĪMENIS

PROGRAMMA

FAKULTĀTE

GADS

VALODA

Nosaukums Vadītājs Līmenis
Maģistrs 2025
Fakultāte: Transporta un vadībzinātņu fakultāte
Bakalaurs 2024
Fakultāte: Transporta un vadībzinātņu fakultāte
Bakalaurs 2024
Fakultāte: Transporta un vadībzinātņu fakultāte
Profesionālais bakalauriāts 2024
Fakultāte: Transporta un vadībzinātņu fakultāte
Maģistrs 2024
Fakultāte: Inženierzinātņu fakultāte

Studiju programma: Datorzinātnes

Vairāk...

Zemo izmaksu aviokompānijas investīciju pievilcības novērtējums

Pašreizējā pētījuma mērķis ir novērtēt zemo izmaksu aviokompānijas investīciju pievilcību, pamatojoties uz tās finanšu rādītāju analīzi.Maģistra darba uzdevumi:1. Izpētīt investīciju lomu aviācijas nozares attīstībā strauji mainīgā vidē.2. Izpētīt tradicionālās vērtēšanas metodes, ar kurām var novērtēt uzņēmuma investīciju pievilcību, un izstrādāt novērtēšanas metodoloģiju, kas ir piemērojama konkrētajai kompānijai.3. Izanalizēt gadījuma uzņēmuma pašreizējo finansiālo stāvokli un definēt galvenos faktorus, kas ietekmē uzņēmuma investīciju pievilcību.4. Pielietot novērtēšanas metodiku un novērtēt lietas uzņēmuma investīciju pievilcību.5. Sniegt ieteikumus lietas uzņēmuma investīciju pievilcības uzlabošanai.Pētījumu bāze ir aviokompānija EasyJet Ltd. Secinājumi un priekšlikumi ir adresēti JeasyJet company vadībai un var būt noderīgi jebkuram citam šīs nozares zemo izmaksu uzņēmumam.

Autors: Waqar Ullah

Vadītājs: Irina Kuzmina-Merlino

Līmenis: Maģistrs

Gads: 2025

Darba valoda: Angļu


Organizācijas personāla darba motivēšanas sistēmas pilnveidošana.

Šī bakalaura darba mērķis ir izpētīt teorētiskos aspektus un izstrādāt pasākumus motivācijas sistēmas uzlabošanai organizācijā. Darba teorētiskajā apskatā tiek aplūkots un analizēts personāla darba motivācijas aspekts, izceļot motivāciju kā galveno veiksmes faktoru jebkurā organizācijā. Īpašs uzsvars tiek likts uz motivāciju organizatoriskā kontekstā, un minētie piemēri parāda veiksmīgus darbinieku motivācijas uzlabojumus.Bakalaura darbā aplūkotas dažādas pētniecības metodes un procedūras, kas attiecas uz darbinieku motivāciju organizācijā. Tiek veikta detalizēta uzņēmuma darbības un motivācijas sistēmas analīze, identificējot galvenās iezīmes un veicot visaptverošu pašreizējo darbinieku motivēšanas metožu pārskatu. Papildus aprakstīti nosacījumi un dažāda veida pētījuma metodoloģijas, kas attiecas uz uzņēmuma motivācijas sistēmu, kā arī aprakstīta metodoloģija darbinieku aptauju rezultātu analīzei.Pētījumā rūpīgi analizēti visi uzņēmumā esošās motivācijas sistēmas aspekti. Pamatojoties uz aptaujas rezultātiem un atklājumiem, liela uzmanība tiek veltīta motivācijas paaugstināšanai un atbilstošu ieteikumu formulēšanai uzņēmuma motivācijas sistēmas vadības pilnveidošanai.

Autors: Yury Klyhun

Vadītājs: Ishgalei Ishmuhametov

Līmenis: Bakalaurs

Gads: 2024

Darba valoda: Angļu


Digitālā mārketinga aktivitāšu izstrāde Kure Pizza

Šis pētījums izpēta digitālā mārketinga aktivitāšu attīstību picēriju ēdināšanas uzņēmumos Azerbaidžānas ēdināšanas nozarē. Sakarā ar straujajām patērētāju uzvedības izmaiņām un pieaugošo konkurentu skaitu ēdināšanas nozarē, restorāniem ir jāpieņem un jāievieš digitālā mārketinga aktivitātes, lai efektīvi iesaistītos ar mērķa patērētāju bāzi. Pētījumā tiek aplūkota vispārējā situācija un pašreizējās tendences Azerbaidžānas ēdināšanas nozarē. Izmantojot tādas pētījumu metodes kā labākās prakses salīdzināšana, konkurences salīdzināšana, aptaujas un intervijas, autors cenšas identificēt un ieteikt digitālā mārketinga aktivitātes picērijai, lai uzlabotu iesaisti ar patērētājiem un palielinātu pārdošanas apjomu, uzlabojot tās tiešsaistes klātbūtni un digitālā mārketinga centienus.

Autors: Zahid Pashayev

Vadītājs: Olga Zervina

Līmenis: Bakalaurs

Gads: 2024

Darba valoda: Angļu


Klientu piesaistes metodes transporta pakalpojumu uzņēmumā

Diploma darba mērķis ir analizēt klientu piesaistes metodes loģistikas nozarē, tādējādi izvirzot priekšlikumus tās pilnveidei.Diploma darba uzdevumi ir izpētīt teorētiskos aspektus klientu piesaistē. Intervēt loģistikas pakalpojuma nozares uzņēmumus. Veikt DSV Latvia pārdošanas speciālistu aptauju. Veikt patērētāju aptauju par klientu piesaistes metodēm. Izdarīt secinājumus un izstrādāt priekšlikumus par klientu piesaistes metodēm uzņēmumam DSV Latvia.Darba pirmajā nodaļā tiek apkopotas klientu piesaistes metodes. Otrajā nodaļā raksturota transporta loģistikas nozare Latvijā, kā arī aplūkota DSV Latvia darbība. Diploma darba trešajā nodaļā analizēti aptaujas un interviju rezultāti. Darba nobeigumā izdarīti secinājumi un izstrādāti priekšlikumi klientu piesaistes metožu izmantošanai transporta un loģistikas pakalpojumu uzņēmumiem. Izmantotās pētījumu metodes ir literatūras analīze, intervija un aptaujas. Sasniegtie rezultāti – izpētītas klientu piesaistes metodes. Apzinātas līdzšinējās klientu piesaistes metodes uzņēmumā DSV Latvia. Noskaidrotas kādas klientu piesaistes metodes izmanto citi transporta un loģistikas pakalpojumu uzņēmumi. Izstrādāti priekšlikumi klientu piesaistes metožu izmantošanai transporta un loģistikas pakalpojumu uzņēmumiem.

Autors: Ērika Giberte

Vadītājs: Renāte Indrika

Līmenis: Profesionālais bakalauriāts

Gads: 2024

Darba valoda: Latviešu


Uz mašīnmācīšanos balstīta neobjektivitātes novēršana nākotnes atlasē, kas balstīta uz mākslīgo intelektu

Mūsdienu cilvēkresursu vidē mākslīgā intelekta integrācija rada gan iespējas, gan izaicinājumus, jo īpaši personāla atlases jomā, kas aptver visus procesa posmus, sākot no kandidātu meklēšanas līdz gala atlasei. Tomēr šī integrācija nav bez problēmām. Neobjektīvi dati, kas izriet no vēsturiskiem datiem vai sabiedrības aizspriedumiem, var būt nozīmīgs šķērslis, kas var izraisīt diskriminējošu praksi. Pētījumā "Uz mašīnmācīšanos balstīta neobjektivitātes novēršana nākotnes atlasē, kas balstīta uz mākslīgo intelektu" mērķis ir analizēt esošas novirzes gan no cilvēka, gan no mākslīgā intelekta perspektīvas personāla atlases procesā. Tā ietvaros tiek meklētas atbildes uz šādiem pētījuma jautājumiem: kādas ir esošās neobjektivitātes personāla atlases procesā, gan tiešas, gan netiešas, un kā var efektīvi mazināt vai novērst novirzes personāla atlases procesā, izmantojot modelēšanas metodes nākotnes atlases sistēmās, kas balstītas uz mākslīgo intelektu. Izmantojot uz datiem balstītu pieeju un mašīnmācīšanās modeļu pielāgošanu, tiks atklāts, kāda veida novirzes pastāv atlases procesā un kā tās mazināt.

Autors: Ērika Todjēre

Vadītājs: Jeļena Kijonoka

Līmenis: Maģistrs

Gads: 2024

Darba valoda: Angļu

Studiju programma: Datorzinātnes

Vairāk...

Table View
Text View