LV EN

LĪMENIS

PROGRAMMA

FAKULTĀTE

GADS

VALODA

Nosaukums Vadītājs Līmenis
Maģistrs 2024
Fakultāte: Transporta un vadībzinātņu fakultāte

Konceptuālas pieejas izstrāde naftas un gāzes nozares mārketinga stratēģijas izveidei

Šī maģistra darba mērķis ir izstrādāt konceptuālu pieeju naftas un gāzes nozares uzņēmuma mārketinga stratēģijas veidošanai, maksimāli palielinot tirgus iespējas, attīstot ieinteresēto pušu iesaisti, kā arī nodrošinot ilgtermiņa ilgtspēju.Lai sasniegt pētījuma mērķi, šajā pētījumā ir atrisināti šādi pētījuma mērķi:● Izpētīt pašreizējās tirgus tendences, pamatojoties uz 4P, normatīvajiem regulējumiem, kā arī jaunām iespējām, pamatojoties uz literatūras apskatu, paraugprakses izpēti un mārketinga vadības profesionāļu intervēšanu.● Lai risinātu neizmantotos tirgus segmentus, novērtējot konkurentu stratēģijas, lai informētu par stratēģisko pozicionēšanu ar diferenciāciju.● Izstrādājiet konceptuālu pieeju, lai izveidotu spēcīgu 4P mārketinga stratēģiju, izmantojot digitālās tehnoloģijas, lai uzlabotu zīmola atpazīstamību, kā arī stiprinātu visu ieinteresēto pušu, piemēram, investoru un klientu, lojalitāti.

Autors: Vijay Singh Thakur

Vadītājs: Irina Kuzmina-Merlino

Līmenis: Maģistrs

Gads: 2024

Darba valoda: Angļu

Table View
Text View