LV EN

LĪMENIS

PROGRAMMA

FAKULTĀTE

GADS

VALODA

Patērētāju uzvedības izmaiņu analīze un to ietekme, lai pilnveidotu uzņēmuma biznesa modeli

Bakalaura darbs “Patērētāju uzvedības izmaiņu analīze un to ietekme, lai pilnveidotu uzņēmuma biznesa modeli”. Darba autors: Margarita Lazuta. Zinātniskais vadītājs: Mg. oec., lektore Oksana Skorobogatova.Darbs “Uzņēmējdarbības vadībā” bakalaura grāda iegūšanai. Darbs satur 67 lpp., 28 attēlus, 4 tabulas, tika izmantoti 56 literatūras avoti un ir 2 pielikumi.Pirmajā daļā tika aprakstīti populārāko biznesa modeļu un patērētāju uzvedības tendences no teorētiskā viedokļa. Otrajā daļā tika izpētīti galvenie sabiedriskās ēdināšanas tirgus ekonomiskie rādītāji Latvijā. Tika veikta aptauja un tika izpētītas patērētāju vajadzības, kā arī esošās mārketinga stratēģijas ko izmanto sabiedriskās ēdināšanas uzņēmumi.Trešajā daļā tika izanalizēti uzņēmuma "Lage Ltd SIA" restorāna “Gan Bei” veidošanās un attīstība.Ceturtajā daļā autore piedāvā jaunu scenāriju esošā uzņēmuma “Lage Ltd SIA” restorāna “Gan Bei” biznesa modeļa pilnveidošanai pielāgojoties patērētāju vēlmēm.Darba beigās tiek aprakstīti pētījuma rezultāta secinājumi un tiek piedāvātas rekomendācijas uzņēmumam, kā uzlabot jau esošo biznesa modeli apmierinot patērētāju vajadzības.

Autors: Margarita Lazuta

Vadītājs: Oksana Skorobogatova

Līmenis: Bakalaurs

Gads: 2024

Darba valoda: Latviešu


Ilgtspējīgas attīstības principu ieviešanas iespējas uzņēmuma mārketinga koncepcijā

Pirmajā nodaļā tiks aprakstīti ilgtspējīgas attīstības pamatprincipi uzņēmējdarbībā, kā arī mārketinga loma tās īstenošanā, kā tas ietekmē uzņēmumu, kā tie ir saistīti. Ar kādiem izaicinājumiem, īstenojot ilgtspējīgu attīstību, uzņēmums var saskarties, kā tas to ietekmē un kā tie savstarpēji saskan.Otrajā nodaļā tiks aplūkota apģērbu mazumtirdzniecība Latvijā, kāds ir tās ģeogrāfiskais sadalījums, kā tā ir strukturēta. Kādas iezīmes izmanto Latvijas uzņēmumi, lai piesaistītu pircējus. Un kā tagad patērētājs izprot vārdu ilgtspēja, kā viņš saprot tās nozīmi. Trešajā nodaļā tiks sniegta pamatinformācija un uzņēmuma vēsture. Kā uzņēmums ir konkurētspējīgs salīdzinājumā ar citiem uzņēmumiem. Kā uzņēmums pārzina ilgtspējīgas attīstības principus un kā uzņēmums tos piemēro.Ceturtajā nodaļā tiks definēti projekta mērķi uzņēmumam, kā uzņēmums "APRANGA" var plānot ilgtspējīgas attīstības principu ieviešanu mārketinga koncepcijā. Tiks mēģināts formulēt jauno mārketinga koncepciju, ņemot vērā ilgtspējīgas attīstības principus.

Autors: Valērija Isajeva

Vadītājs: Oksana Skorobogatova

Līmenis: Bakalaurs

Gads: 2024

Darba valoda: Angļu

Table View
Text View