LV EN

LĪMENIS

PROGRAMMA

FAKULTĀTE

GADS

VALODA

Nosaukums Vadītājs Līmenis
Bakalaurs 2024
Fakultāte: Inženierzinātņu fakultāte

Studiju programma: Datorzinātnes

Vairāk...

Bakalaurs 2024
Fakultāte: Inženierzinātņu fakultāte

Studiju programma: Datorzinātnes

Vairāk...

Bakalaurs 2024
Fakultāte: Inženierzinātņu fakultāte

Studiju programma: Datorzinātnes

Vairāk...

Bakalaurs 2024
Fakultāte: Inženierzinātņu fakultāte

Studiju programma: Datorzinātnes

Vairāk...

Bakalaurs 2024
Fakultāte: Inženierzinātņu fakultāte

Studiju programma: Datorzinātnes

Vairāk...

Web-aplikacijas izstrāde trenažieru zālei.

Bakalaura darbs ir veltīts unikālas tīmekļa lietojumprogrammas izstrādei sporta zālei, kas būtu konkurētspējīga Latvijas tirgū. Projekta ietvaros tiek izstrādāta tīmekļa lietojumprogramma, kas ietver servera daļu, kas balstīta uz Python valodu, kā arī klienta daļu, izmantojot tādas valodas kā HTML, CSS un JavaScript. Izstrādātās lietotnes galvenās iezīmes ir integrācija ar mākslīgo intelektu ChatGPT un integrācija ar trešās puses lietotni Telegram. Mākslīgais intelekts šajā darbā ir attēlots kā čatbots tehniskais atbalsts, čatbots online treneris, kā arī tiek izmantots, lai izveidotu individuālas treniņu programmas katram klientam.Darba galvenais mērķis ir radīt unikālu produktu, kam nav analogu Latvijas tirgū, kas būtiski uzlabos trenažieru zāles klientu pieredzi un veicinās katra klienta mērķu sasniegšanu. Izstrādes procesa laikā tika veikta testēšana, kas apstiprināja visu aplikācijas komponentu veiksmīgu integrāciju. Pamatojoties uz testēšanas rezultātiem, tiek piedāvāti ieteikumi tālākai tīmekļa lietojumprogrammas attīstībai.

Autors: Andrejs Glušenoks

Vadītājs: Olga Dribeņeca

Līmenis: Bakalaurs

Gads: 2024

Darba valoda: Latviešu

Studiju programma: Datorzinātnes

Vairāk...


Prezentāciju ģenerēšanas tīmekļa pakalpojumu izveide, izmantojot mākslīgā intelekta valodas modeļus

Šis bakalaura darbs ir veltīts prezentāciju ģenerēšanas tīmekļa pakalpojuma izstrādei, izmantojot AI valodas modeļus. Lietojumprogramma integrē tādus API kā OpenAI teksta ģenerēšanai, Pexels attēlu iegūšanai un Google Slides prezentāciju veidošanai, nodrošinot visaptverošu rīku augstas kvalitātes prezentāciju un video veidošanai. Backend ir veidots, izmantojot Flask, un frontend izmanto React, nodrošinot vienmērīgu lietotāja pieredzi. Galvenās funkcijas ietver lietotāja autentifikāciju, stāvokļa pārvaldību un dinamisku satura ģenerēšanu.Projektā tika analizēti esošie AI prezentāciju rīki, izstrādāts tīmekļa pakalpojums ar frontend un backend tehnoloģijām, un integrēti dažādi API, lai uzlabotu funkcionalitāti. Rūpīga testēšana nodrošināja stabilitāti, efektivitāti un lietotājdraudzīgumu. Rezultātā iegūtā lietojumprogramma spēj ģenerēt augstas kvalitātes prezentācijas un pārvērst tās saistošos videoklipos ar minimālu piepūli.Šis darbs demonstrē AI potenciālu digitālā satura radīšanas uzlabošanā, piedāvājot ievērojamus uzlabojumus efektivitātē un lietotāju iesaistē. Izstrādātais tīmekļa pakalpojums nodrošina vērtīgu rīku lietotājiem, kuriem ātri nepieciešams izveidot profesionālas prezentācijas.

Autors: Igors Pticins

Vadītājs: Aleksejs Vesjolijs

Līmenis: Bakalaurs

Gads: 2024

Darba valoda: Angļu

Studiju programma: Datorzinātnes

Vairāk...


Mašīnmācīšanās izmantošana lēmumu atbalsta sistēmā

Šī darba mērķis ir uzlabot gaidīšanas laiku prognozēšanas precizitāti esošajā rindas vadības sistēmā, izmantojot mašīnmācīšanos. Tika analizēti klienta sniegtie dati un modeļi tika apmācīti, izmantojot dažādus mašīnmācīšanās algoritmus. Tika apkopoti modeļu veiktspējas rādītāji un izvēlēts labākais. Papildus tika izstrādāta programmatūra un datubāze, kas ļauj kontrolēt apmācības procesu un novērtēt modeļu kvalitāti. Programmatūras kvalitāte tika novērtēta, izmantojot nozares standartmetodoloģijas, un tika pārbaudīta.

Autors: Jevgēnijs Nikolajevs

Vadītājs: Jeļena Kijonoka

Līmenis: Bakalaurs

Gads: 2024

Darba valoda: Latviešu

Studiju programma: Datorzinātnes

Vairāk...


2D Platformera Spēles Izstrāde, Izmantojot Godot Engine

Šajā bakalaura darbā ir detalizēti aprakstīta spēles "Parry Knight" izstrāde, kas ir 2D bezgalīgais skrējējs, izmantojot Godot Engine. Spēle, kurā bruņinieks navigē pa dinamiski ģenerētām platformām, izvairoties vai atvairot naidīgu NPC uzbrukumus, ir iedvesmojusies no spēlēm Jetpack Joyride, Knightmare Tower, Cuphead un Shovel Knight. Projekts izceļ spēļu dizaina principu un programmēšanas prasmju praktisko pielietojumu, izmantojot Godot GDScript. Galvenie aspekti ietver galveno spēles mehānismu izveidi, lietotāja interfeisa dizainu un testēšanu. Darbā tiek prezentēti visaptveroši diagrammas, ieskaitot lietošanas gadījumu, secības un klases diagrammas, lai ilustrētu izstrādes procesu. Spēle tika izstrādāta un testēta. Šī programmatūra un darbs, kas to apraksta, atbilst visām noteiktajām prasībām.

Autors: Jurijs Luņovs

Vadītājs: Karina Kostjkina

Līmenis: Bakalaurs

Gads: 2024

Darba valoda: Angļu

Studiju programma: Datorzinātnes

Vairāk...


Personīgo finanšu pārvaldības lietojumprogrammas izstrāde

Mūsdienās finanšu pārvaldība ir būtiska cilvēku dzīvē, jo cenu pieaugums un ekonomikas nestabilitāte liek rūpīgāk plānot personīgās finanses. Tehnoloģiju attīstība padara šo procesu pieejamu ikvienam, piedāvājot dažādus tēriņu uzskaites un budžeta plānošanas risinājumus. Bakalaura darba ietvaros tika pārskatītas populārākās finanšu pārvaldības programmas, konstatējot, ka, lai arī tās piedāvā intuitīvu interfeisu un automatizētas budžeta funkcijas, tām ir arī trūkumi.Darba mērķis ir izveidot lietojumprogrammu, kas nodrošina ērtu un digitāli pilnveidotu rīku finanšu plānošanai un sekošanai. Mērķa sasniegšanai tika definēti uzdevumi, kuri ietvēra analogu lietojumprogrammu pārskatu, prasību definēšanu, interfeisa un datu bāzes izveidi, darījumu pārvaldības un budžetēšanas funkcionalitātes izstrādi, lietojumprogrammas pārbaudi. Visi uzdevumi tika pilnībā izpildīti.Lietojumprogramma izmanto Python un Flask, SQLite datu bāzi, HTML, CSS un JavaScript. Rezultātā tika izstrādāta lietojumprogramma ar saprotamu interfeisu, kas nodrošina manuālu darījumu ievadi un bankas konta Excel formāta augšupielādi, rediģēšanu un dzēšanu, kā arī budžeta kontroli un darījumu vizualizācijas. Šīs funkcijas palīdz lietotājiem efektīvāk pārvaldīt savas finanses un pieņemt labākus lēmumus.

Autors: Jūlija Ivčenkova

Vadītājs: Olga Dribeņeca

Līmenis: Bakalaurs

Gads: 2024

Darba valoda: Latviešu

Studiju programma: Datorzinātnes

Vairāk...

Table View
Text View