LV EN

LĪMENIS

PROGRAMMA

FAKULTĀTE

GADS

VALODA

Nosaukums Vadītājs Līmenis
Bakalaurs 2024
Fakultāte: Transporta un vadībzinātņu fakultāte
Profesionālais maģistrs 2024
Fakultāte: Transporta un vadībzinātņu fakultāte

Studiju programma: Aviācijas vadība

Vairāk...

Maģistrs 2024
Fakultāte: Transporta un vadībzinātņu fakultāte

Loģistikas pārvaldības pilnveidošana uzņēmumā FedEx

Pētījuma mērķis: analizēt tehnoloģiju ietekmi uz FedEx Latvija operatīvo efektivitāti un identificēt galvenos izaicinājumus un iespējas, ko sniedz automātisko procesu ieviešana.Pētījuma objekts: FedEx Latvija operatīvās darbības.Pētījuma priekšmets: operāciju automatizācijas ietekme uz kompānijas efektivitāti un operatīvajām izmaksām.Pirmajā nodaļā ir sniegta teorētiska informācija par globālajām tendencēm loģistikas nozarē un FedEx lomu starptautiskajā tirgū. Tiek analizētas tehnoloģiju attīstības tendences loģistikas nozarē un to ietekme uz operatīvajām stratēģijām.Otrajā nodaļā ir aprakstīts FedEx Latvija tehnoloģisko procesu pārskatīšanas izpēte. Tiek detalizēti izanalizēti kompānijas operatīvie procesi un ieviestās tehnoloģijas, piemēram, CWC sistēmas ietekme uz operatīvo efektivitāti un izmaksu samazināšanu.Trešajā nodaļā tiek pētīti galvenie izaicinājumi, ar kuriem FedEx Latvija saskaras ieviešot jaunas tehnoloģijas. Tiek pētītas izmaksu, efektivitātes un darbinieku apmācību jomas, kā arī tehnoloģisko risinājumu ietekme uz uzņēmuma ilgtspēju un konkurences spēju tirgū.Šis bakalaura darbs sniedz dziļu analīzi par FedEx Latvija tehnoloģiskās attīstības ietekmi, piedāvājot konkrētus priekšlikumus un stratēģijas uzņēmuma operatīvās efektivitātes uzlabošanai.

Autors: Artjoms Koreckis

Vadītājs: Irina Kuzmina-Merlino

Līmenis: Bakalaurs

Gads: 2024

Darba valoda: Angļu


3. TVĒRUMA SILTUMNĪCAS GĀZU EMISIJU UZSKAITES UN PĀRSKATA SISTĒMA AVIOKOMPĀNIJAI

Šis pētījums koncentrējas uz 3. tvēruma siltumnīcefekta gāzu emisijām aviokompānijas kontekstā. Ņemot vērā ilgtspējas aktualitāti, organizācijas arvien vairāk cenšas izprast savu ietekmi uz klimata pārmaiņām savās darbībās, produktos un vērtību ķēdē. Siltumnīcefekta gāzu (SEG) emisiju uzskaite un ziņošana nodrošina nepieciešamos bāzes datus, lai īstenotu efektīvu ilgtspējas stratēģiju un izmaksu samazināšanu. 3. tvēruma emisijas, kā noteikts SEG Protokolā (GHG Protocol), rodas, izmantojot aktīvus, kas nepieder ziņotājai iestādei vai kuri to nekontrolē, bet netieši ietekmē tās vērtību ķēdi. Aviokompānijām šīs emisijas ietver SEG, kas saistītas ar visām iegādātajām izejvielām, un emisijas, kas rodas iekārtu lietošanas laikā tās lietderīgās lietošanas laikā. Šī pētījuma mērķis ir izveidot pamatu uzskaites un ziņošanas sistēmai, lai sāktu 3. mēroga emisiju novērtēšanu Latvijas nacionālajai aviokompānijai Air Baltic Corporation AS. Šī sistēma kalpo kā metodoloģiska bāze un praktisks ceļvedis, kas ļauj uzņēmumam saskaņot savu stratēģiju ar ilgtspējīgas attīstības mērķiem un kvantitatīvi noteikt 3. tvēruma emisiju iespējamo ietekmi visā tās vērtību ķēdē.

Autors: Kate Šavikina

Vadītājs: Irina Kuzmina-Merlino

Līmenis: Profesionālais maģistrs

Gads: 2024

Darba valoda: Angļu

Studiju programma: Aviācijas vadība

Vairāk...


Konceptuālas pieejas izstrāde naftas un gāzes nozares mārketinga stratēģijas izveidei

Šī maģistra darba mērķis ir izstrādāt konceptuālu pieeju naftas un gāzes nozares uzņēmuma mārketinga stratēģijas veidošanai, maksimāli palielinot tirgus iespējas, attīstot ieinteresēto pušu iesaisti, kā arī nodrošinot ilgtermiņa ilgtspēju.Lai sasniegt pētījuma mērķi, šajā pētījumā ir atrisināti šādi pētījuma mērķi:● Izpētīt pašreizējās tirgus tendences, pamatojoties uz 4P, normatīvajiem regulējumiem, kā arī jaunām iespējām, pamatojoties uz literatūras apskatu, paraugprakses izpēti un mārketinga vadības profesionāļu intervēšanu.● Lai risinātu neizmantotos tirgus segmentus, novērtējot konkurentu stratēģijas, lai informētu par stratēģisko pozicionēšanu ar diferenciāciju.● Izstrādājiet konceptuālu pieeju, lai izveidotu spēcīgu 4P mārketinga stratēģiju, izmantojot digitālās tehnoloģijas, lai uzlabotu zīmola atpazīstamību, kā arī stiprinātu visu ieinteresēto pušu, piemēram, investoru un klientu, lojalitāti.

Autors: Vijay Singh Thakur

Vadītājs: Irina Kuzmina-Merlino

Līmenis: Maģistrs

Gads: 2024

Darba valoda: Angļu

Table View
Text View