LV EN

LĪMENIS

PROGRAMMA

FAKULTĀTE

GADS

VALODA

ATSLĒGVĀRDI

Nosaukums Vadītājs Līmenis
Bakalaurs 2024
Fakultāte: Transporta un vadībzinātņu fakultāte
Maģistrs 2024
Fakultāte: Transporta un vadībzinātņu fakultāte

"SIA "FARITOUR" DARBĪBAS NOVĒRTĒJUMS TŪRISMA PAKALPOJUMU TIRGŪ

Šī bakalaura darba ietvaros tika izpētīts Latvijas tūrisma tirgus un veikta uzņēmuma analīze, ietverot šādus galvenos aspektus:1. Izvēlētā uzņēmuma darbības izpēte.2. Mārketinga stratēģijas: Novērtēt izmantotās mārketinga stratēģijas un to ietekmi uz uzņēmuma pievilcību potenciālajiem klientiem.3. Uzņēmējdarbības rādītāji: Novērtēt galvenos uzņēmējdarbības rādītājus.4.Attīstības iespējas.Šī bakalaura darba mērķis ir analizēt un novērtēt tūrisma aģentūras darbības rezultātus, lai noteiktu plānotu izmaiņu efektivitāti un to ietekmi uz uzņēmuma pozicionēšanu tūrisma tirgū, ka arī noskaidrot tūrisma aģentūras attīstības iespējas un noteikt faktorus, kas ietekmēs šos rezultātus. Pētījuma metodoloģija ietver literatūras analīzi un uzņēmuma datu apkopošanu un analīzi, kā arī dažādu finanšu metožu un rādītāju piemērošanu, lai novērtētu uzņēmuma finansiālo stāvokli un perspektīvas. Iegūtie rezultāti ļaus izdarīt secinājumus par uzņēmuma SIA “Faritour” pašreizējo stāvokli un attīstības perspektīvām, kā arī sniegt ieteikumus tā finansiālās darbības optimizācijai.

Autors: Ksenija Strazdiņa

Vadītājs: Ilze Sproģe

Līmenis: Bakalaurs

Gads: 2024

Darba valoda: Latviešu


Sociālo mediju loma ekotūrisma veicināšanai

Atslēgvārdi EKOTŪRISMS, SOCIĀLIE MEDIJI, VEICINĀŠANA, INDIJAPētījuma mērķis ir novērtēt sociālo mediju ietekmi uz ekotūrisma veicināšanu Indijā. Pētījuma priekšmets ir sociālo mediju ietekme uz ekotūrisma pievilcības veicināšanu Indijā. Pētījuma objekts ir ekotūrisms Indijā. Pētījuma mērķi ir sekojošie: veikt teorētisko apskatu par sociālajiem medijiem un to ietekmi uz ekotūrisma veicināšanu; veikt nozares analīzi par ekotūrismu Indijā; izstrādāt empīriskā pētījuma metodoloģiju un veikt aptauju un intervijas par sociālo mediju ietekmi uz ekotūrisma pievilcību; sniegt ieteikumus ekotūrismā iesaistītajiem uzņēmuma vadītājiem sociālo mēdiju izmantošanā ekotūrisma pievilcības veicināšanai. Rezultāti liecina, ka tūrisma attīstības izmaiņās ir ievērojama sociālo mediju loma, īpaši ilgtspējīgā tūrisma un ekotūrisma veicināšanas kontekstā. Sociālie mediji iedvesmo cilvēkus izvēlēties ekotūrismu, ja publikāciju saturs ir saistošs, vizuāli bagāts un satur praktisku informāciju; sociālie mēdiji kalpo kā informācijas avots par galamērķiem, pieejamajām aktivitātēm, naktsmītnēm un transporta iespējām, kā arī ietekmējot lēmumu pieņemšanu.

Autors: Navjot Kaur

Vadītājs: Yulia Stukalina

Līmenis: Maģistrs

Gads: 2024

Darba valoda: Angļu

Table View
Text View