LV EN

LĪMENIS

PROGRAMMA

FAKULTĀTE

GADS

VALODA

ATSLĒGVĀRDI

Nosaukums Vadītājs Līmenis
Bakalaurs 2024
Fakultāte: Transporta un vadībzinātņu fakultāte
Bakalaurs 2024
Fakultāte: Transporta un vadībzinātņu fakultāte

Sociālās uzņēmējdarbības loma un ietekme Latvijā

Bakalaura darba struktūra sastāv no ievada, trim nodaļām, secinājumiem un literatūras saraksta, kura mērķis ir noteikt, kāds ir Baltijas valsts (Latvijas) SE (sociālās uzņēmējdarbības) pārzināšanas līmenis un salīdzināt to ar Eiropas līmeni.Pirmās nodaļas mērķis ir izskaidrot sociālās uzņēmējdarbības definīciju un attīstības vēsturi. Tajā detalizēti aprakstīts, kā un kad tā aizsākās starptautiskā līmenī, un sniegta plašāka informācija par tās veidošanos Latvijā.Otrajā nodaļā ir aprakstīti Latvijā strādājošie un esošie sociālie uzņēmumi. Šajā nodaļā ir ietverti ne tikai Latvijā esošie uzņēmumi, bet arī tie, kas ir starptautiski atzīti Eiropā. Tajā aprakstīta arī finansiālā daļa.Trešā un pēdējā nodaļa ir pētnieciskā daļa, kas ietver pētījuma analīzi: 2021. un 2024. gada aptaujas rezultātus un divu 2021. un 2024. gada pētījumu salīdzinošo analīzi.

Autors: Aleksandra Abraite

Vadītājs: Veronika Siliņeviča

Līmenis: Bakalaurs

Gads: 2024

Darba valoda: Angļu


Uzņēmuma digitālā mārketinga stratēģija

DIGITĀLĀ MĀRKETINGA TEORĒTISKAIS PAMATS.Šajā sadaļā tiek aplūkoti digitālā mārketinga metodoloģiskie un teorētiskie pamati. Ievads šajā jomā sākas ar digitālā mārketinga galveno elementu apskatu. Autors analizē arī digitālā mārketinga stratēģijas, piemēram, satura mārketingu, SEO, kontekstuālo reklāmu, sociālo mediju stratēģijas utt.STRAUMĒŠANAS PAKALPOJUMU DIGITĀLAIS MĀRKETINGS.Šī tēma sniedz īsu ievadu par vadošajiem mūzikas straumēšanas pakalpojumiem visā pasaulē, to īsu aprakstu un īpašībām. Sadaļā ir parādīti arī statistikas dati par izvēlēto tirgu.EMPĪRISKAIS PĒTĪJUMS: LABĀKĀS PRAKSES.Šajā sadaļā ietilpst: Pētījumi un analīzes par labākajām digitālā mārketinga stratēģijām straumēšanas pakalpojumiem, kā arī stratēģiju veiktspējas salīdzinājums starp uzņēmumiem.REZULTĀTI.Šajā sadaļā ir aptauja un aptaujas rezultāti, jaunuzņēmumu tendenču ieguves analīze un tabula ar salīdzinātiem rezultātiem.

Autors: Eduards Aņisimovs

Vadītājs: Olga Zervina

Līmenis: Bakalaurs

Gads: 2024

Darba valoda: Angļu

Table View
Text View