LV EN

LĪMENIS

PROGRAMMA

FAKULTĀTE

GADS

VALODA

ATSLĒGVĀRDI

Nosaukums Vadītājs Līmenis
Bakalaurs 2024
Fakultāte: Transporta un vadībzinātņu fakultāte
Bakalaurs 2024
Fakultāte: Transporta un vadībzinātņu fakultāte

Loģistikas pārvaldības pilnveidošana uzņēmumā FedEx

Pētījuma mērķis: analizēt tehnoloģiju ietekmi uz FedEx Latvija operatīvo efektivitāti un identificēt galvenos izaicinājumus un iespējas, ko sniedz automātisko procesu ieviešana.Pētījuma objekts: FedEx Latvija operatīvās darbības.Pētījuma priekšmets: operāciju automatizācijas ietekme uz kompānijas efektivitāti un operatīvajām izmaksām.Pirmajā nodaļā ir sniegta teorētiska informācija par globālajām tendencēm loģistikas nozarē un FedEx lomu starptautiskajā tirgū. Tiek analizētas tehnoloģiju attīstības tendences loģistikas nozarē un to ietekme uz operatīvajām stratēģijām.Otrajā nodaļā ir aprakstīts FedEx Latvija tehnoloģisko procesu pārskatīšanas izpēte. Tiek detalizēti izanalizēti kompānijas operatīvie procesi un ieviestās tehnoloģijas, piemēram, CWC sistēmas ietekme uz operatīvo efektivitāti un izmaksu samazināšanu.Trešajā nodaļā tiek pētīti galvenie izaicinājumi, ar kuriem FedEx Latvija saskaras ieviešot jaunas tehnoloģijas. Tiek pētītas izmaksu, efektivitātes un darbinieku apmācību jomas, kā arī tehnoloģisko risinājumu ietekme uz uzņēmuma ilgtspēju un konkurences spēju tirgū.Šis bakalaura darbs sniedz dziļu analīzi par FedEx Latvija tehnoloģiskās attīstības ietekmi, piedāvājot konkrētus priekšlikumus un stratēģijas uzņēmuma operatīvās efektivitātes uzlabošanai.

Autors: Artjoms Koreckis

Vadītājs: Irina Kuzmina-Merlino

Līmenis: Bakalaurs

Gads: 2024

Darba valoda: Angļu


Faktori, kas ietekmē klientu lojalitāti loģistikas pakalpojumu nozarē

Šajā pētījumā autors veica aptauju, kurā piedalījās 68 dažādu uzņēmumu darbinieki, no kuriem 31 pārstāvēja loģistikas uzņēmumus un 37 darbinieki no uzņēmumiem, kas ir šo pakalpojumu lietotāji, lai analizētu iegūtos datus, izmantojot PLS-SEM metodi, un noteiktu galvenos faktorus, kas ietekmē klientu lojalitātes veidošanu. Balstoties uz identificētajiem faktoriem, autors piedāvā klientu lojalitātes paaugstināšanas pasākumu koncepciju mazajiem kravu autopārvadājumu uzņēmumiem Latvijā. Pirmajā nodaļā sniegta teorētiska informācija par loģistikas pakalpojumu sniedzēja izvēles procesu un šajā procesā izmantoto faktoru apraksts. Apskatīti arī klientu lojalitātes veidošanās pamati un tās palielināšanas pasākumi.Otrajā nodaļā iekļauta Latvijas kravu pārvadājumu tirgus analīze, Latvijas loģistikas uzņēmumu analīze un aptaujā iegūto datu analīze.Trešajā nodaļā sniegts statistiskais modelis, kurā parādīti svarīgākie faktori, kas ietekmē loģistikas uzņēmumu klientu lojalitāti. Balstoties uz statistisko modeli, tiek piedāvāta klientu lojalitātes uzlabošanas pasākumu koncepcija mazajiem loģistikas uzņēmumiem.

Autors: Artūrs Emīls Zelčs

Vadītājs: Jeļena Popova

Līmenis: Bakalaurs

Gads: 2024

Darba valoda: Angļu

Table View
Text View