LV EN

LĪMENIS

PROGRAMMA

FAKULTĀTE

GADS

VALODA

ATSLĒGVĀRDI

Cessna-172 priekšgala šasijas dakšas kļūdas analīze un uzlabošanas iespējas

Piezemēšanās šasija nodrošina būtisku atbalstu lidmašīnai, kad tā atrodas uz zemes. Tas ir piestiprināts pie galvenajām lidmašīnas konstrukcijas daļām. Kamēr lidmašīna atrodas uz zemes, priekšējais šasijas mehānisms pārnes visas sauszemes slodzes uz lidmašīnas konstrukciju. Standarta lidmašīnām ir galvenie pārnesumi un priekšējais šasijas ritenis, kad lidmašīna manevrē uz zemes, priekšējais šasijas ritenis ir svarīgs gan drošai nosēšanās, gan lidmašīnas vadīšanai. Galvenais šasijas mehānisms ir paredzēts, lai atvieglotu lidmašīnas drošu piezemēšanos. Kombinējot galveno un priekšējo šasijas riteņus, galvenais šasijas ritenis ļauj nosēsties vienmērīgi un bez grūdieniem. Ritošā un nosēšanās laikā visu lidmašīnas svaru balsta šasija. Izmantojot modelēšanas programmu, tika izveidots esošās Cessna 172 priekšējās šasijas dakšas dizains un precīza ģeometrija, kā arī piedāvātais priekšējās šasijas modelis. Tika salīdzināti četri dažādi priekšējās šasijas dakšas konstrukcijas materiāli un novērtēti ekvivalentie spriegumi, deformācijas un deformācijas. Ir salīdzināta priekšējās šasijas dakšas konstrukcija ar esošo un ierosināto modeli. Salīdzinot ar visiem gadījumiem, titāna sakausējuma materiāls iegūst mazāku deformāciju un ir tuvāk tērauda deformācijai.

Autors: Jithin Thundiyil Appachen

Vadītājs: Iyad Alomar

Līmenis: Bakalaurs

Gads: 2024

Darba valoda: Angļu

Studiju programma: Avioinženierija

Vairāk...


Autonomās manevrēšanas sistēmas izmantošana vidēja attāluma pasažieru lidmašīnām

Pašlaik viens no jautājumiem, kas visvairāk satrauc aviokompānijas, ir darbības izmaksu kontrole un kaitīgās ietekmes uz vidi samazināšana.Viens no risinājumiem, lai samazinātu degvielas izmaksas un samazinātu ietekmi uz vidi, ir elektriskās zaļās manevrēšanas sistēmas izmantošana, kas var ietaupīt vairākus simtus tūkstošus dolāru uz vienu lidmašīnu gadā, tādējādi palielinot kopējo biznesa rentabilitāti, vienlaikus samazinot negatīvo ietekmi uz vidi.Šajā bakalaura darbā tiek piedāvāta autonoma gaisa kuģu manevrēšanas sistēma, kuras pamatā ir EGTS koncepcija, tomēr šasijas riteņu piedziņai tiek piedāvāts izmantot hidromehānisko sistēmu, nevis elektromotorus.Darbā ir sniegts šīs sistēmas projektēšanas risinājums projektētam lidmašīnas prototipam un manevrēšanas sistēmas galveno parametru aprēķins. Šai sistēmai var būt praktisks pielietojums.

Autors: Ričards Novikovs

Vadītājs: Sergey Junusov

Līmenis: Bakalaurs

Gads: 2024

Darba valoda: Angļu

Studiju programma: Avioinženierija

Vairāk...

Table View
Text View