LV EN

LĪMENIS

PROGRAMMA

FAKULTĀTE

GADS

VALODA

Nosaukums Vadītājs Līmenis
Maģistrs 2024
Fakultāte: Transporta un vadībzinātņu fakultāte
Maģistrs 2024
Fakultāte: Transporta un vadībzinātņu fakultāte

Mākslīgā intelekta izmantošana cilvēkresursu vadībā

Mākslīgā intelekta (MI) integrācija cilvēkresursu pārvaldības procesos ir jauna izpētes un praktiskā pielietojuma joma. Plašā mākslīgā intelekta tehnoloģiju ieviešana rada potenciālu būtiskām pārmaiņām produktos, inovācijas procesos un uzņēmējdarbības modeļo. Pētījuma mērķis ir izstrādāt sistēmu efektīvai MI izmantošanai cilvēkresursu vadībā.Pētījuma priekšmets ir uz MI balstīti risinājumi cilvēkresursu pārvaldībā. Pētījuma objekts ir cilvēkresursu vadības procesi.Lai rūpīgi pārbaudītu MI efektīvu izmantošanu cilvēkresursu pārvaldības jomā, tika izmantota daudzpusīga pētniecības pieeja: literatūras apskats, gadījumu izpēte, darbinieku aptaujas, intervijas ar cilvēkresursu ekspertiem.Šī pētījuma laikā autore akcentēja mūsdienu cilvēkresursu pārvaldības aspektus, kurus var uzlabot, izmantojot MI tehnoloģijas; izveidoja sarakstu ar ieteicamajām praksēm, lai integrētu uz MI balstītus risinājumus cilvēkresursu pārvaldībā; izstrādāja MI rīku ieviešanas sistēmu un noskaidroja, ka cilvēkresursu ekspertu un darbinieku kopējais skatījums uz MI cilvēkresursu pārvaldības ietvaros šķiet optimistisks.Šim pētījumam ir gan teorētiska, gan praktiska nozīme, virzot progresu teorētiskajās zināšanās, informējot organizācijas praksi un veidojot darba nākotni digitālajā laikmetā.

Autors: Ana Enache

Vadītājs: Yulia Stukalina

Līmenis: Maģistrs

Gads: 2024

Darba valoda: Angļu


Sociālo mediju loma ekotūrisma veicināšanai

Atslēgvārdi EKOTŪRISMS, SOCIĀLIE MEDIJI, VEICINĀŠANA, INDIJAPētījuma mērķis ir novērtēt sociālo mediju ietekmi uz ekotūrisma veicināšanu Indijā. Pētījuma priekšmets ir sociālo mediju ietekme uz ekotūrisma pievilcības veicināšanu Indijā. Pētījuma objekts ir ekotūrisms Indijā. Pētījuma mērķi ir sekojošie: veikt teorētisko apskatu par sociālajiem medijiem un to ietekmi uz ekotūrisma veicināšanu; veikt nozares analīzi par ekotūrismu Indijā; izstrādāt empīriskā pētījuma metodoloģiju un veikt aptauju un intervijas par sociālo mediju ietekmi uz ekotūrisma pievilcību; sniegt ieteikumus ekotūrismā iesaistītajiem uzņēmuma vadītājiem sociālo mēdiju izmantošanā ekotūrisma pievilcības veicināšanai. Rezultāti liecina, ka tūrisma attīstības izmaiņās ir ievērojama sociālo mediju loma, īpaši ilgtspējīgā tūrisma un ekotūrisma veicināšanas kontekstā. Sociālie mediji iedvesmo cilvēkus izvēlēties ekotūrismu, ja publikāciju saturs ir saistošs, vizuāli bagāts un satur praktisku informāciju; sociālie mēdiji kalpo kā informācijas avots par galamērķiem, pieejamajām aktivitātēm, naktsmītnēm un transporta iespējām, kā arī ietekmējot lēmumu pieņemšanu.

Autors: Navjot Kaur

Vadītājs: Yulia Stukalina

Līmenis: Maģistrs

Gads: 2024

Darba valoda: Angļu

Table View
Text View