LV EN

LĪMENIS

PROGRAMMA

FAKULTĀTE

GADS

VALODA

Nosaukums Vadītājs Līmenis
Bakalaurs 2024
Fakultāte: Transporta un vadībzinātņu fakultāte
Bakalaurs 2024
Fakultāte: Inženierzinātņu fakultāte

Studiju programma: Robotika

Vairāk...

Bakalaurs 2024
Fakultāte: Transporta un vadībzinātņu fakultāte
Bakalaurs 2024
Fakultāte: Transporta un vadībzinātņu fakultāte
Bakalaurs 2024
Fakultāte: Transporta un vadībzinātņu fakultāte

Mārketinga loma SIA "LUX-TA" uzņēmumā

Šī bakalaura darba pētījuma mērķis ir izpētīt, kā tūrisma aģentūras SIA "LUX TA" izmantotās mārketinga stratēģijas ietekmē zīmola atpazīstamību un klientu piesaisti tūrisma nozarē. Tajā ir apskatīta taktika, ko LUX TA izmanto tādās platformās kā Facebook un Instagram, lai piesaistītu un noturētu auditoriju, izmantojot pievilcīgu saturu. Pētījumā novērtēta mērķtiecīgu mirkļbirku ietekmētāju partnerību un interaktīvo aptauju efektivitāte lietotāju iesaistes un lojalitātes veicināšanā. Turklāt tiek pārbaudīta šo stratēģiju ieguldījumu atdeve (IA), analizējot to spēju pārvērst iesaistīšanos rezervācijās, vienlaikus saglabājot izmaksu mārketinga praksi. Nobeigumā bakalaura darbā tiek pētīts, kā SIA "LUX TA" izmanto savus mārketinga resursus, lai veicinātu pārdošanu, lai izveidotu zīmola klātbūtni un saglabātu konkurētspēju augošajā tūrisma nozarē.

Autors: Maksims Zubkovs

Vadītājs: Ilze Sproģe

Līmenis: Bakalaurs

Gads: 2024

Darba valoda: Angļu


Mobilā robota izstrāde kravu pārvietošanai nezināmā vidē

Bakalaura darbs sastāv no piecām daļām, kuru mērķis ir aprakstīt mobilā robota izveides procesu.Pirmajā daļā aprakstītas prasības mobilajam robotam un testēšanas vidi.Otrajā daļā aprakstītas mobilā robota sastāvdaļas, to īpašības un savienojumi starp tām.Trešajā daļā analizēti robotikā izmantotie pašreizējie lokalizācijas un navigācijas algoritmi.Ceturtajā daļā detalizēti aprakstīta algoritmu un programmatūras izstrāde ROS, tostarp navigācijas un vadības metožu un algoritmu piemērošana, kas ļauj robotam pārvietoties un kartēt nezināmu vidi.Piektajā daļā aprakstīta gatavā robota testēšana reālos ekspluatācijas apstākļos, lai novērtētu tā veiktspēju un noteiktu iespējamās uzlabojumu jomas.

Autors: Manu Viktors Vilks

Vadītājs: Aleksandrs Kraiņukovs

Līmenis: Bakalaurs

Gads: 2024

Darba valoda: Angļu

Studiju programma: Robotika

Vairāk...


Patērētāju uzvedības izmaiņu analīze un to ietekme, lai pilnveidotu uzņēmuma biznesa modeli

Bakalaura darbs “Patērētāju uzvedības izmaiņu analīze un to ietekme, lai pilnveidotu uzņēmuma biznesa modeli”. Darba autors: Margarita Lazuta. Zinātniskais vadītājs: Mg. oec., lektore Oksana Skorobogatova.Darbs “Uzņēmējdarbības vadībā” bakalaura grāda iegūšanai. Darbs satur 67 lpp., 28 attēlus, 4 tabulas, tika izmantoti 56 literatūras avoti un ir 2 pielikumi.Pirmajā daļā tika aprakstīti populārāko biznesa modeļu un patērētāju uzvedības tendences no teorētiskā viedokļa. Otrajā daļā tika izpētīti galvenie sabiedriskās ēdināšanas tirgus ekonomiskie rādītāji Latvijā. Tika veikta aptauja un tika izpētītas patērētāju vajadzības, kā arī esošās mārketinga stratēģijas ko izmanto sabiedriskās ēdināšanas uzņēmumi.Trešajā daļā tika izanalizēti uzņēmuma "Lage Ltd SIA" restorāna “Gan Bei” veidošanās un attīstība.Ceturtajā daļā autore piedāvā jaunu scenāriju esošā uzņēmuma “Lage Ltd SIA” restorāna “Gan Bei” biznesa modeļa pilnveidošanai pielāgojoties patērētāju vēlmēm.Darba beigās tiek aprakstīti pētījuma rezultāta secinājumi un tiek piedāvātas rekomendācijas uzņēmumam, kā uzlabot jau esošo biznesa modeli apmierinot patērētāju vajadzības.

Autors: Margarita Lazuta

Vadītājs: Oksana Skorobogatova

Līmenis: Bakalaurs

Gads: 2024

Darba valoda: Latviešu


Uzņēmuma "Lowine" digitālā mārketinga aktivitātes

Šī bakalaura darba mērķis ir piedāvāt “Lowine” vīna bāram dažādas digitālā mārketinga aktivitātes klientu piesaistīšanai. Šīs aktivitātes tiks izstrādātas, balstoties uz literatūras apskatu, interviju ar ekspertu, potenciālo klientu aptaujas rezultātiem, labās prakses piemēriem vīna bāros un vīna restorānos Latvijā un Amerikas Savienotajās Valstīs. Pētījuma rezultāti var būt noderīgi vīna bāru (kategorija ar vidējo summu 40-50EUR Baltijas valstu galvaspilsētās) mārketinga vadītājiem.Bakalaura darba autores izstrādāto ieteikumu mērķis ir piesaistīt klientus, palielināt uzņēmējdarbības aktivitāti un uzlabot mazā uzņēmuma darbības rādītājus. Šī pētījuma praktiskā nozīme slēpjas tajā, ka tas sniedz mazo uzņēmumu īpašniekiem vērtīgas atziņas par e-mārketinga efektīvu izmantošanu.

Autors: Margarita Ucika

Vadītājs: Olga Zervina

Līmenis: Bakalaurs

Gads: 2024

Darba valoda: Angļu


Ekonomiskās vides ietekmes analīze uz SIA “Rimi Latvia” tirgus pozīciju

Bakalaura darbs sastāv no trim nodaļām.Pirmajā nodaļā izstatīti uzņēmuma finanšu stāvokļa analīzes teorētiskie aspekti. Uzņēmuma finansiālais stāvoklis ir svarīgs, lai novērtētu tā stabilitāti un attīstības iespējas, un to ietekmē gan iekšējie, gan ārējie faktori, tostarp ekonomiskie apstākļi. Otrajā nodaļā aprakstīta SIA “Rimi Latvia”darbība. Tiek aprakstīti uzņēmuma galvenie konkurenti un salīdzināti pēc finanšu aspektiem. Tirgus analīze apskata dažādus ārējos un iekšējos faktorus, kas ietekmē uzņēmuma darbību, piemēram, sociālos, tehnoloģiskos, ekonomiskos un konkurences faktorus. Trešajā nodaļā novērtēts SIA “Rimi Latvia” finansiālais stāvoklis un, pamatojoties uz rezultātiem, tiek salīdzināta uzņēmuma darbība ar tā galveno konkurentu darbību. SIA „Rimi Latvia” darbību ietekmē vairāki ārējie faktori, tostarp ekonomiskie faktori (COVID-19 pandēmija, karš Ukrainā, cenu pieaugums, jaunu konkurentu ienākšana tirgū), sociālie faktori (pircēju paradumu maiņa, pieprasījums pēc dažādiem produktiem) un tehnoloģiskie faktori (e-komercijas izplatība, mobilo lietotņu un tiešsaistes pakalpojumu pieaugums).

Autors: Marija Siliņa

Vadītājs: Elīna Gončarova

Līmenis: Bakalaurs

Gads: 2024

Darba valoda: Latviešu

Table View
Text View