LV EN

LĪMENIS

PROGRAMMA

FAKULTĀTE

GADS

VALODA

ATSLĒGVĀRDI

Nosaukums Vadītājs Līmenis
Bakalaurs 2024
Fakultāte: Transporta un vadībzinātņu fakultāte

Mārketinga loma SIA "LUX-TA" uzņēmumā

Šī bakalaura darba pētījuma mērķis ir izpētīt, kā tūrisma aģentūras SIA "LUX TA" izmantotās mārketinga stratēģijas ietekmē zīmola atpazīstamību un klientu piesaisti tūrisma nozarē. Tajā ir apskatīta taktika, ko LUX TA izmanto tādās platformās kā Facebook un Instagram, lai piesaistītu un noturētu auditoriju, izmantojot pievilcīgu saturu. Pētījumā novērtēta mērķtiecīgu mirkļbirku ietekmētāju partnerību un interaktīvo aptauju efektivitāte lietotāju iesaistes un lojalitātes veicināšanā. Turklāt tiek pārbaudīta šo stratēģiju ieguldījumu atdeve (IA), analizējot to spēju pārvērst iesaistīšanos rezervācijās, vienlaikus saglabājot izmaksu mārketinga praksi. Nobeigumā bakalaura darbā tiek pētīts, kā SIA "LUX TA" izmanto savus mārketinga resursus, lai veicinātu pārdošanu, lai izveidotu zīmola klātbūtni un saglabātu konkurētspēju augošajā tūrisma nozarē.

Autors: Maksims Zubkovs

Vadītājs: Ilze Sproģe

Līmenis: Bakalaurs

Gads: 2024

Darba valoda: Angļu

Table View
Text View