LV EN

LĪMENIS

PROGRAMMA

FAKULTĀTE

GADS

VALODA

ATSLĒGVĀRDI

Klientu attiecību pārvaldības programmatūras “CRM” izmantošana procesa efektivitātes uzlabošanai

Klientu attiecību pārvaldība (CRM) spēlē nozīmīgu lomu biznesa efektivitātes uzlabošanā pakalpojumu nozarē, kur klientu iesaiste tieši ietekmē ieņēmumus un ilgtermiņa ilgtspēju. Uzņēmumiem augot, manuāla procesu pārvaldība kļūst neefektīva, tādējādi radot nepieciešamību pēc automatizētiem risinājumiem. CRM sistēmas palīdz optimizēt biznesa procesus, uzlabot klientu attiecības un paaugstināt darbības efektivitāti. CRM attīstību veicina tehnoloģiskie sasniegumi datu pārvaldībā un programmatūras risinājumos, padarot to par būtisku mūsdienu biznesa stratēģijas sastāvdaļu.Šajā pētījumā tiek analizēta Dynamics 365 CRM sistēmas ieviešana SIA "Coca-Cola HBC Latvia", lai novērtētu tās ietekmi uz biznesa procesiem, klientu iesaisti un kopējo rentabilitāti. Pētījumā tiek izmantota gadījuma izpētes metodoloģija, analizējot uzņēmuma pāreju no iepriekšējās sistēmas uz Dynamics 365. Izmantojot datu analīzi un procesu novērtēšanu, tiek izcelti uzlabojumi efektivitātē, automatizācijā un klientu attiecību pārvaldībā. Pētījuma rezultāti sniedz ieskatu par CRM sistēmu nozīmi biznesa veiktspējas uzlabošanā un konkurētspējas stiprināšanā.

Autors: Artūrs Putāns

Vadītājs: Nataļja Podoļakina

Līmenis: Bakalaurs

Gads: 2025

Darba valoda: Angļu


Prognozējošā analīze par tiešsaistes kazino ienākumiem Austrālijas tirgū.

Šajā darbā tiek pētīta ekonomisko rādītāju un laika apstākļu ietekme uz tiešsaistes spēļu azartspēļu ieradumiem un ieņēmumiem Austrālijas tirgū. Izpētot IKP, patēriņa cenu indeksa (PCI) un bezdarba līmeņa savstarpējo mijiedarbību, pētījums atklāj šo faktoru ietekmi uz azartspēļu klientiem, norādot, ka veselīgāka ekonomika palielina azartspēļu izdevumus, savukārt finansiālais spriedums samazina klienta aktivitāti. Laika apstākļu ietekme bija minimāla, dēļ azartspēļu norises telpu rakstura. Tika izstrādāti un novērtēti prognozēšanas modeļi, ieskaitot vairākas lineārās regresijas, ARIMAX un SARIMAX modeļus. ARIMAX un SARIMAX modeļi izrādījās precīzāki bruto spēļu ieņēmumu un laimēto likmju prognozēšanā, uztverot sezonālās un ārējās ietekmes. Šis pētījums sniedz būtiskus ieskatus uzņēmuma vadības veidotājiem un nozares ieinteresētajām pusēm, uzsverot nepieciešamību pēc vietējiem pētījumiem, lai labāk izprastu šīs dinamikas un uzlabotu stratēģisko plānošanu azartspēļu sektorā. Turpmākajos darbos jākoncentrējas uz datu kopu paplašināšanu un dažādu ekonomisko un laika apstākļu modeļu iekļaušanu, lai uzlabotu prognožu precizitāti un nozares piemērojamību.

Autors: Jānis Želannovs

Vadītājs: Nadežda Spiridovska

Līmenis: Maģistrs

Gads: 2024

Darba valoda: Angļu

Studiju programma: Datorzinātnes

Vairāk...

Table View
Text View