LV EN

LĪMENIS

PROGRAMMA

FAKULTĀTE

GADS

VALODA

ATSLĒGVĀRDI

Nosaukums Vadītājs Līmenis
Bakalaurs 2024
Fakultāte: Transporta un vadībzinātņu fakultāte
Bakalaurs 2024
Fakultāte: Transporta un vadībzinātņu fakultāte

Laika Pārvaldības Ietekme uz Pasākumu Organizēšanu

Darbs ir veltīts pasākumu organizēšanas un efektīvas laika plānošanas faktoru izpētei, kā arī praktiskiem pielietojumiem tās uzlabošanai. Promocijas darbā tiek aplūkota laika vadības galveno koncepciju un teoriju attīstības vēsture, kā arī psiholoģiskie aspekti, kas saistīti ar efektīvu darbu ar laiku. Uzmanība tiek pievērsta laika vadības instrumentiem un tehnoloģijām. Tiek aplūkota to ietekme uz pasākumu organizēšanas produktivitātes pašreizējām un nākotnes tendencēm; pētījuma rezultāti ir izklāstīti šajā darbā, kam seko secinājumi un priekšlikumi laika pārvaldības uzlabošanai mazos pasākumu organizēšanas uzņēmumos.Pētījums sastāv no ievada, 3 nodaļām, secinājumiem un ieteikumiem.Pirmajā nodaļa veltīta laika vadības jēdzienam, instrumentiem un praksei, kas atklāti, pamatojoties uz zinātniskiem rakstiem. Otrajā nodaļā ir veikta pasākumu organizēšanas tirgus analīze Latvijā, tostarp mazo uzņēmumu analīze.Trešajā nodaļā ir analizētas intervijas ar pasākumu organizēšanas uzņēmumu vadītājiem un klientu aptauja.Secinājumi izdarīti, pamatojoties uz literatūras izpēti un empīrisko analīzi.Recomendācijas, tika sniegti ieteikumi mazo pasākumu organizēšanas uzņēmumu vadītājiem par pasākumu laika vadību.

Autors: Dmitrijs Semešins

Vadītājs: Jeļena Popova

Līmenis: Bakalaurs

Gads: 2024

Darba valoda: Angļu


"SIA "FARITOUR" DARBĪBAS NOVĒRTĒJUMS TŪRISMA PAKALPOJUMU TIRGŪ

Šī bakalaura darba ietvaros tika izpētīts Latvijas tūrisma tirgus un veikta uzņēmuma analīze, ietverot šādus galvenos aspektus:1. Izvēlētā uzņēmuma darbības izpēte.2. Mārketinga stratēģijas: Novērtēt izmantotās mārketinga stratēģijas un to ietekmi uz uzņēmuma pievilcību potenciālajiem klientiem.3. Uzņēmējdarbības rādītāji: Novērtēt galvenos uzņēmējdarbības rādītājus.4.Attīstības iespējas.Šī bakalaura darba mērķis ir analizēt un novērtēt tūrisma aģentūras darbības rezultātus, lai noteiktu plānotu izmaiņu efektivitāti un to ietekmi uz uzņēmuma pozicionēšanu tūrisma tirgū, ka arī noskaidrot tūrisma aģentūras attīstības iespējas un noteikt faktorus, kas ietekmēs šos rezultātus. Pētījuma metodoloģija ietver literatūras analīzi un uzņēmuma datu apkopošanu un analīzi, kā arī dažādu finanšu metožu un rādītāju piemērošanu, lai novērtētu uzņēmuma finansiālo stāvokli un perspektīvas. Iegūtie rezultāti ļaus izdarīt secinājumus par uzņēmuma SIA “Faritour” pašreizējo stāvokli un attīstības perspektīvām, kā arī sniegt ieteikumus tā finansiālās darbības optimizācijai.

Autors: Ksenija Strazdiņa

Vadītājs: Ilze Sproģe

Līmenis: Bakalaurs

Gads: 2024

Darba valoda: Latviešu

Table View
Text View