LV EN

LĪMENIS

PROGRAMMA

FAKULTĀTE

GADS

VALODA

ATSLĒGVĀRDI

Nosaukums Vadītājs Līmenis
Bakalaurs 2025
Fakultāte: Transporta un vadībzinātņu fakultāte
Bakalaurs 2024
Fakultāte: Transporta un vadībzinātņu fakultāte

Klientu attiecību pārvaldības programmatūras “CRM” izmantošana procesa efektivitātes uzlabošanai

Klientu attiecību pārvaldība (CRM) spēlē nozīmīgu lomu biznesa efektivitātes uzlabošanā pakalpojumu nozarē, kur klientu iesaiste tieši ietekmē ieņēmumus un ilgtermiņa ilgtspēju. Uzņēmumiem augot, manuāla procesu pārvaldība kļūst neefektīva, tādējādi radot nepieciešamību pēc automatizētiem risinājumiem. CRM sistēmas palīdz optimizēt biznesa procesus, uzlabot klientu attiecības un paaugstināt darbības efektivitāti. CRM attīstību veicina tehnoloģiskie sasniegumi datu pārvaldībā un programmatūras risinājumos, padarot to par būtisku mūsdienu biznesa stratēģijas sastāvdaļu.Šajā pētījumā tiek analizēta Dynamics 365 CRM sistēmas ieviešana SIA "Coca-Cola HBC Latvia", lai novērtētu tās ietekmi uz biznesa procesiem, klientu iesaisti un kopējo rentabilitāti. Pētījumā tiek izmantota gadījuma izpētes metodoloģija, analizējot uzņēmuma pāreju no iepriekšējās sistēmas uz Dynamics 365. Izmantojot datu analīzi un procesu novērtēšanu, tiek izcelti uzlabojumi efektivitātē, automatizācijā un klientu attiecību pārvaldībā. Pētījuma rezultāti sniedz ieskatu par CRM sistēmu nozīmi biznesa veiktspējas uzlabošanā un konkurētspējas stiprināšanā.

Autors: Artūrs Putāns

Vadītājs: Nataļja Podoļakina

Līmenis: Bakalaurs

Gads: 2025

Darba valoda: Angļu


Risku vadība kreditēšanas sfērā Azerbaidžānas banku sektorā

Šis diplomdarbs pēta kredītriska vadības praksi banku sektorā Azerbaidžānā un koncentrējas uz starptautisku un vietējo standartu pielietojumu un efektivitāti kredītrisku vadībā. Pētījums sākas ar kredītriska definīciju un diskusiju, par to svarīgumu finanšu stabilitātes uzturēšanai bankās. Dažādi kredītriska mērīšanas modeļi, ieskaitot tradicionālas un modernas pieejas, bija pārskatīti un bija novērtēts to pielietojums Azerbaidžānas kontekstā. Bija veikta padziļināta kredītrisku vadības analīze komercbankā (Kapital Bank) un bija identificētas starpības riska izpausmē un vadības stratēģijās. Pētījums arī kritiski izvērtē Basel Accords (Basel I, II un III) pieņemšanu un īstenošanu Azerbaidžāna bankās un salīdzina tos standartus ar vietējam praksēm. Atklājumi parāda ievērojamās nesaskaņas Kapital Bank kredītriska vadības praksē, kā arī novirzīšanās Basel standartu ieviešanā. Šis diplomdarbs beidzas ar rekomendācijām, kuru mērķus ir uzlabot normatīvus regulējumus un kredītriska vadības praksi, lai uzlabot ilgtspējību un kredītriska vadības efektivitāti Kapital Bank bankā.

Autors: Fatima Aghali

Vadītājs: Jekaterina Vestermane

Līmenis: Bakalaurs

Gads: 2024

Darba valoda: Angļu

Table View
Text View