LV EN

LĪMENIS

PROGRAMMA

FAKULTĀTE

GADS

VALODA

Alternatīva atbilstības līdzekļa izstrāde Embraer ERJ - 145 pasažieru durvju pieturu pārbaudei, izmantojot fluorescējošu penetrantu Nesagraujošās pārbaudes metodi.

Šajā bakalaura darbā galvenā uzmanība tika pievērsta alternatīva atbilstības līdzekļa (AltMoC) izstrādei Embraer ERJ – 145 lidmašīnu strukturālā elementa pārbaudei, izmantojot nesagraujošo testēšanu, izmantojot fluorescējošās caurlaidības metodi. Šī darba galvenais mērķis ir vienkāršot uzdevumu ar izstrādātas pārbaudes palīdzību konstrukcijas komponenta pārbaudei. Konstrukcijas sastāvdaļa ir pakļauta nogurumam un fiziskai slodzei, kā arī korozijai. Detalizēta mazāko bojājumu un metāla noguruma noteikšana. Izstrādātā AltMoC mērķis ir ievērojami paātrināt darba procesus, padarīt pārbaudes lētākas, kā arī nodrošināt vienkāršotu un pārskatāmu procesu, izmantojot caurlaidības testēšanu. Pēc izpētes autors rūpīgi izvēlas piemērotu metodi konstrukcijas elementa pārbaudei, pamatojoties uz materiāla veidu, no kura tā izgatavota, ņemot vērā tā fizikālās un ķīmiskās īpašības. Instrukcijās izstrādājiet pareizo darbību secību. Pateicoties tam, ievērojami samazinājās darbplūsmas laiks un kļūdu risks, kas radās darbinieku nesaprašanās dēļ.

Autors: Deniss Zaharovs

Vadītājs: Iyad Alomar

Līmenis: Bakalaurs

Gads: 2024

Darba valoda: Angļu

Studiju programma: Avioinženierija

Vairāk...


Cessna-172 priekšgala šasijas dakšas kļūdas analīze un uzlabošanas iespējas

Piezemēšanās šasija nodrošina būtisku atbalstu lidmašīnai, kad tā atrodas uz zemes. Tas ir piestiprināts pie galvenajām lidmašīnas konstrukcijas daļām. Kamēr lidmašīna atrodas uz zemes, priekšējais šasijas mehānisms pārnes visas sauszemes slodzes uz lidmašīnas konstrukciju. Standarta lidmašīnām ir galvenie pārnesumi un priekšējais šasijas ritenis, kad lidmašīna manevrē uz zemes, priekšējais šasijas ritenis ir svarīgs gan drošai nosēšanās, gan lidmašīnas vadīšanai. Galvenais šasijas mehānisms ir paredzēts, lai atvieglotu lidmašīnas drošu piezemēšanos. Kombinējot galveno un priekšējo šasijas riteņus, galvenais šasijas ritenis ļauj nosēsties vienmērīgi un bez grūdieniem. Ritošā un nosēšanās laikā visu lidmašīnas svaru balsta šasija. Izmantojot modelēšanas programmu, tika izveidots esošās Cessna 172 priekšējās šasijas dakšas dizains un precīza ģeometrija, kā arī piedāvātais priekšējās šasijas modelis. Tika salīdzināti četri dažādi priekšējās šasijas dakšas konstrukcijas materiāli un novērtēti ekvivalentie spriegumi, deformācijas un deformācijas. Ir salīdzināta priekšējās šasijas dakšas konstrukcija ar esošo un ierosināto modeli. Salīdzinot ar visiem gadījumiem, titāna sakausējuma materiāls iegūst mazāku deformāciju un ir tuvāk tērauda deformācijai.

Autors: Jithin Thundiyil Appachen

Vadītājs: Iyad Alomar

Līmenis: Bakalaurs

Gads: 2024

Darba valoda: Angļu

Studiju programma: Avioinženierija

Vairāk...

Table View
Text View