LV EN

LĪMENIS

PROGRAMMA

FAKULTĀTE

GADS

VALODA

Nosaukums Vadītājs Līmenis
Bakalaurs 2024
Fakultāte: Transporta un vadībzinātņu fakultāte
Bakalaurs 2024
Fakultāte: Transporta un vadībzinātņu fakultāte

Digitālā mārketinga aktivitāšu izstrāde Kure Pizza

Šis pētījums izpēta digitālā mārketinga aktivitāšu attīstību picēriju ēdināšanas uzņēmumos Azerbaidžānas ēdināšanas nozarē. Sakarā ar straujajām patērētāju uzvedības izmaiņām un pieaugošo konkurentu skaitu ēdināšanas nozarē, restorāniem ir jāpieņem un jāievieš digitālā mārketinga aktivitātes, lai efektīvi iesaistītos ar mērķa patērētāju bāzi. Pētījumā tiek aplūkota vispārējā situācija un pašreizējās tendences Azerbaidžānas ēdināšanas nozarē. Izmantojot tādas pētījumu metodes kā labākās prakses salīdzināšana, konkurences salīdzināšana, aptaujas un intervijas, autors cenšas identificēt un ieteikt digitālā mārketinga aktivitātes picērijai, lai uzlabotu iesaisti ar patērētājiem un palielinātu pārdošanas apjomu, uzlabojot tās tiešsaistes klātbūtni un digitālā mārketinga centienus.

Autors: Zahid Pashayev

Vadītājs: Olga Zervina

Līmenis: Bakalaurs

Gads: 2024

Darba valoda: Angļu


Digitālā mārketinga pasākumi automašīnu pārdošanas platformai

Šī bakalaura darba mērķis ir identificēt digitālā mārketinga aktivitātes automašīnu pārdošanas platformai tiešsaistē. Darbības tiks izstrādātas, veicot potenciālo klientu aptauju, nozares paraugprakses salīdzināšanu un nozares tendenču noteikšanu, izmantojot darbības uzsākšanas analīzi, kā rezultātā tiks formulēti ieteikumi automašīnu tiešsaistes tirdzniecības vietu mārketinga vadītājiem Eiropā.Šī bakalaura darba autora izstrādātie ieteikumi digitālā mārketinga programmas īstenošanai tiešsaistes automobiļu pārdošanas platformā ir vērsti uz jaunu klientu piesaisti, aktivitātes palielināšanu platformā un darbības uzlabošanu. Šī pētījuma praktiskā nozīme ir sniegt mazo uzņēmumu īpašniekiem vērtīgas atziņas par digitālā mārketinga efektīvu izmantošanu. Pētījuma rezultāti var būt noderīgi gan mazo, gan lielo uzņēmumu īpašniekiem, lai izstrādātu efektīvas reklāmas stratēģijas un uzlabotu to finansiālos rādītājus.

Autors: Ņikita Siskovs

Vadītājs: Olga Zervina

Līmenis: Bakalaurs

Gads: 2024

Darba valoda: Angļu

Table View
Text View