LV EN

LĪMENIS

PROGRAMMA

FAKULTĀTE

GADS

VALODA

ATSLĒGVĀRDI

Labākā prakse, kā ar digitālo risinājumu palīdzību uzlabot klientorientāciju

Darba pirmajā daļā aplūkots uz klientu orientētas pieejas jēdziens un digitālo risinājumu labākā prakse šīs pieejas sasniegšanai, uzlabojot klientu pieredzi.Darba otrajā daļā ir aplūkota uz datiem balstīta lēmumu pieņemšanas metode, kā arī esošie datu analīzes rīki un matricas klientu panākumu novērtēšanai. Turklāt tiek analizēta veiksmīga digitālo risinājumu ieviešana klientu pieredzes uzlabošanai tādos uzņēmumos kā Netflix un Spotify.Darba trešā daļa ir veltīta Latvijas tiešsaistes pārtikas piegādes tirgus analīzei. Analīze ietver pašreizējās tirgus situācijas izpēti, galveno tirgus dalībnieku apzināšanu un salīdzināšanu, kā arī lietotāju vajadzību un vēlmju apzināšanu.Darba ceturtajā daļā iepriekšējās nodaļās gūtie secinājumi tiek izmantoti, lai noteiktu labāko praksi digitālo risinājumu jomā, lai uzlabotu klientu pieredzi tiešsaistes pārtikas piegādes lietojumprogrammās. Turklāt tiek identificēti iespējamie aspekti lietotāju vajadzību apmierināšanai un sniegti ieteikumi.

Autors: Alisa Purviņa

Vadītājs: Oksana Skorobogatova

Līmenis: Bakalaurs

Gads: 2024

Darba valoda: Angļu


Klientu attiecību pārvaldības programmatūras “CRM” izmantošana procesa efektivitātes uzlabošanai

Klientu attiecību pārvaldība (CRM) spēlē nozīmīgu lomu biznesa efektivitātes uzlabošanā pakalpojumu nozarē, kur klientu iesaiste tieši ietekmē ieņēmumus un ilgtermiņa ilgtspēju. Uzņēmumiem augot, manuāla procesu pārvaldība kļūst neefektīva, tādējādi radot nepieciešamību pēc automatizētiem risinājumiem. CRM sistēmas palīdz optimizēt biznesa procesus, uzlabot klientu attiecības un paaugstināt darbības efektivitāti. CRM attīstību veicina tehnoloģiskie sasniegumi datu pārvaldībā un programmatūras risinājumos, padarot to par būtisku mūsdienu biznesa stratēģijas sastāvdaļu.Šajā pētījumā tiek analizēta Dynamics 365 CRM sistēmas ieviešana SIA "Coca-Cola HBC Latvia", lai novērtētu tās ietekmi uz biznesa procesiem, klientu iesaisti un kopējo rentabilitāti. Pētījumā tiek izmantota gadījuma izpētes metodoloģija, analizējot uzņēmuma pāreju no iepriekšējās sistēmas uz Dynamics 365. Izmantojot datu analīzi un procesu novērtēšanu, tiek izcelti uzlabojumi efektivitātē, automatizācijā un klientu attiecību pārvaldībā. Pētījuma rezultāti sniedz ieskatu par CRM sistēmu nozīmi biznesa veiktspējas uzlabošanā un konkurētspējas stiprināšanā.

Autors: Artūrs Putāns

Vadītājs: Nataļja Podoļakina

Līmenis: Bakalaurs

Gads: 2025

Darba valoda: Angļu


DIGITĀLĀ TIRDZNIECĪBAS STRATĒĢIJAS KŪRTU UN RESTORĀNU BIZNESAM

Bakalaura darbs „Digitālā mārketinga aktivitāšu izstrāde 'The Thinnai.”. Darba autors: Jesuthasan Jacksayan. Zinātniskais vadītājs: Mg. oec., docente Olga Zervina. Darbs „Uzņēmējdarbība un vadība” grāda iegūšanai: 54pp8, 22 Skaitļi, 32 ref., 1 app.DIGITĀLĀ TIRDZNIECĪBAS STRATĒĢIJAS KŪRTU UN RESTORĀNU BIZNESAM Šī pētījuma mērķis bija izstrādāt digitālā mārketinga aktivitātes viesnīcas kūrorta uzņēmumam Šrilankas tūrisma un viesmīlības nozarē. Ņemot vērā straujās izmaiņas patērētāju uzvedībā un konkurentu ienākšanu viesnīcu nozarē, viesnīcām ir jāizmanto un jāīsteno digitālā mārketinga kustības, lai efektīvi sasniegtu potenciālo patērētāju bāzi. Pētījums pēta vispārējo perspektīvu un pašreizējos apstākļus Šrilankas tūrisma un viesmīlības nozarē. Izmantojot pētniecības metodes, tostarp labākās prakses salīdzināšanu un aptauju, autora mērķis ir noteikt un ieteikt digitālā mārketinga aktivitātes kūrortam, lai uzlabotu patērētāju iesaisti un palielinātu pārdošanas apjomu, uzlabojot tā klātbūtni tiešsaistē un digitālā mārketinga pasākumus.

Autors: Jesuthasan Jacksayan

Vadītājs: Olga Zervina

Līmenis: Bakalaurs

Gads: 2025

Darba valoda: Angļu


Digitālā mārketinga aktivitāšu izstrāde Kure Pizza

Šis pētījums izpēta digitālā mārketinga aktivitāšu attīstību picēriju ēdināšanas uzņēmumos Azerbaidžānas ēdināšanas nozarē. Sakarā ar straujajām patērētāju uzvedības izmaiņām un pieaugošo konkurentu skaitu ēdināšanas nozarē, restorāniem ir jāpieņem un jāievieš digitālā mārketinga aktivitātes, lai efektīvi iesaistītos ar mērķa patērētāju bāzi. Pētījumā tiek aplūkota vispārējā situācija un pašreizējās tendences Azerbaidžānas ēdināšanas nozarē. Izmantojot tādas pētījumu metodes kā labākās prakses salīdzināšana, konkurences salīdzināšana, aptaujas un intervijas, autors cenšas identificēt un ieteikt digitālā mārketinga aktivitātes picērijai, lai uzlabotu iesaisti ar patērētājiem un palielinātu pārdošanas apjomu, uzlabojot tās tiešsaistes klātbūtni un digitālā mārketinga centienus.

Autors: Zahid Pashayev

Vadītājs: Olga Zervina

Līmenis: Bakalaurs

Gads: 2024

Darba valoda: Angļu

Table View
Text View