LV EN

LĪMENIS

PROGRAMMA

FAKULTĀTE

GADS

VALODA

ATSLĒGVĀRDI

Nosaukums Vadītājs Līmenis
Bakalaurs 2025
Fakultāte: Transporta un vadībzinātņu fakultāte
Bakalaurs 2024
Fakultāte: Transporta un vadībzinātņu fakultāte

DIGITĀLĀ TIRDZNIECĪBAS STRATĒĢIJAS KŪRTU UN RESTORĀNU BIZNESAM

Bakalaura darbs „Digitālā mārketinga aktivitāšu izstrāde 'The Thinnai.”. Darba autors: Jesuthasan Jacksayan. Zinātniskais vadītājs: Mg. oec., docente Olga Zervina. Darbs „Uzņēmējdarbība un vadība” grāda iegūšanai: 54pp8, 22 Skaitļi, 32 ref., 1 app.DIGITĀLĀ TIRDZNIECĪBAS STRATĒĢIJAS KŪRTU UN RESTORĀNU BIZNESAM Šī pētījuma mērķis bija izstrādāt digitālā mārketinga aktivitātes viesnīcas kūrorta uzņēmumam Šrilankas tūrisma un viesmīlības nozarē. Ņemot vērā straujās izmaiņas patērētāju uzvedībā un konkurentu ienākšanu viesnīcu nozarē, viesnīcām ir jāizmanto un jāīsteno digitālā mārketinga kustības, lai efektīvi sasniegtu potenciālo patērētāju bāzi. Pētījums pēta vispārējo perspektīvu un pašreizējos apstākļus Šrilankas tūrisma un viesmīlības nozarē. Izmantojot pētniecības metodes, tostarp labākās prakses salīdzināšanu un aptauju, autora mērķis ir noteikt un ieteikt digitālā mārketinga aktivitātes kūrortam, lai uzlabotu patērētāju iesaisti un palielinātu pārdošanas apjomu, uzlabojot tā klātbūtni tiešsaistē un digitālā mārketinga pasākumus.

Autors: Jesuthasan Jacksayan

Vadītājs: Olga Zervina

Līmenis: Bakalaurs

Gads: 2025

Darba valoda: Angļu


Digitālā mārketinga aktivitāšu izstrāde Kure Pizza

Šis pētījums izpēta digitālā mārketinga aktivitāšu attīstību picēriju ēdināšanas uzņēmumos Azerbaidžānas ēdināšanas nozarē. Sakarā ar straujajām patērētāju uzvedības izmaiņām un pieaugošo konkurentu skaitu ēdināšanas nozarē, restorāniem ir jāpieņem un jāievieš digitālā mārketinga aktivitātes, lai efektīvi iesaistītos ar mērķa patērētāju bāzi. Pētījumā tiek aplūkota vispārējā situācija un pašreizējās tendences Azerbaidžānas ēdināšanas nozarē. Izmantojot tādas pētījumu metodes kā labākās prakses salīdzināšana, konkurences salīdzināšana, aptaujas un intervijas, autors cenšas identificēt un ieteikt digitālā mārketinga aktivitātes picērijai, lai uzlabotu iesaisti ar patērētājiem un palielinātu pārdošanas apjomu, uzlabojot tās tiešsaistes klātbūtni un digitālā mārketinga centienus.

Autors: Zahid Pashayev

Vadītājs: Olga Zervina

Līmenis: Bakalaurs

Gads: 2024

Darba valoda: Angļu

Table View
Text View