LV EN

LĪMENIS

PROGRAMMA

FAKULTĀTE

GADS

VALODA

ATSLĒGVĀRDI

Nosaukums Vadītājs Līmenis
Bakalaurs 2024
Fakultāte: Transporta un vadībzinātņu fakultāte
Bakalaurs 2024
Fakultāte: Transporta un vadībzinātņu fakultāte

Uzņēmuma attīstība, izmantojot e-komercijas tehnoloģijas

Pirmā daļa ir veltīta teorētiskajiem apsvērumiem par e-komercijas tēmu, pamatprincipiem un attīstības stratēģijām, šķēršļiem un problēmām, ar kurām saskaras uzņēmumi, ieviešot regulējumu un starptautiskos standartus.Pētījuma otrajā daļā tika izpētīts kosmētikas tirgus Latvijā, analizēti galvenie kosmētikas nozares dalībnieki, analizētas tendences un novērtēta sociokultūras un ekonomisko faktoru ietekme uz patērētāju izvēli.Trešajā daļā autors analizēja SIA “BEAUTY PLACE GROUP OU Filiāle Latvija”, iepazinās ar tās vēsturi, galvenajiem pakalpojumu un produktu veidiem, izvērtēja konkurences priekšrocības un trūkumus, veica aptauju un analīzi, kā arī identificēja uzņēmuma problēmas.Ceturtajā daļā, pamatojoties uz aptaujas rezultātiem, autors izstrādāja attīstības projekta plānu ar e-komercijas tehnoloģiju izmantošanu, izvirzīja inovatīvus mērķus, novērtēja resursus, prognozēja rezultātus un tālākās attīstības iespējas.Nobeiguma daļā ir apkopoti rezultāti un sniegti ieteikumi uzņēmumam turpmākai attīstībai.

Autors: Daņiils Urbans

Vadītājs: Oksana Skorobogatova

Līmenis: Bakalaurs

Gads: 2024

Darba valoda: Latviešu


Ekonomiskās vides ietekmes analīze uz SIA “Rimi Latvia” tirgus pozīciju

Bakalaura darbs sastāv no trim nodaļām.Pirmajā nodaļā izstatīti uzņēmuma finanšu stāvokļa analīzes teorētiskie aspekti. Uzņēmuma finansiālais stāvoklis ir svarīgs, lai novērtētu tā stabilitāti un attīstības iespējas, un to ietekmē gan iekšējie, gan ārējie faktori, tostarp ekonomiskie apstākļi. Otrajā nodaļā aprakstīta SIA “Rimi Latvia”darbība. Tiek aprakstīti uzņēmuma galvenie konkurenti un salīdzināti pēc finanšu aspektiem. Tirgus analīze apskata dažādus ārējos un iekšējos faktorus, kas ietekmē uzņēmuma darbību, piemēram, sociālos, tehnoloģiskos, ekonomiskos un konkurences faktorus. Trešajā nodaļā novērtēts SIA “Rimi Latvia” finansiālais stāvoklis un, pamatojoties uz rezultātiem, tiek salīdzināta uzņēmuma darbība ar tā galveno konkurentu darbību. SIA „Rimi Latvia” darbību ietekmē vairāki ārējie faktori, tostarp ekonomiskie faktori (COVID-19 pandēmija, karš Ukrainā, cenu pieaugums, jaunu konkurentu ienākšana tirgū), sociālie faktori (pircēju paradumu maiņa, pieprasījums pēc dažādiem produktiem) un tehnoloģiskie faktori (e-komercijas izplatība, mobilo lietotņu un tiešsaistes pakalpojumu pieaugums).

Autors: Marija Siliņa

Vadītājs: Elīna Gončarova

Līmenis: Bakalaurs

Gads: 2024

Darba valoda: Latviešu

Table View
Text View