LV EN

LĪMENIS

PROGRAMMA

FAKULTĀTE

GADS

VALODA

ATSLĒGVĀRDI

Nosaukums Vadītājs Līmenis
Bakalaurs 2024
Fakultāte: Inženierzinātņu fakultāte

Studiju programma: Datorzinātnes

Vairāk...

Bakalaurs 2024
Fakultāte: Inženierzinātņu fakultāte

Studiju programma: Datorzinātnes

Vairāk...

Bakalaurs 2024
Fakultāte: Inženierzinātņu fakultāte

Studiju programma: Datorzinātnes

Vairāk...

2D Platformera Spēles Izstrāde, Izmantojot Godot Engine

Šajā bakalaura darbā ir detalizēti aprakstīta spēles "Parry Knight" izstrāde, kas ir 2D bezgalīgais skrējējs, izmantojot Godot Engine. Spēle, kurā bruņinieks navigē pa dinamiski ģenerētām platformām, izvairoties vai atvairot naidīgu NPC uzbrukumus, ir iedvesmojusies no spēlēm Jetpack Joyride, Knightmare Tower, Cuphead un Shovel Knight. Projekts izceļ spēļu dizaina principu un programmēšanas prasmju praktisko pielietojumu, izmantojot Godot GDScript. Galvenie aspekti ietver galveno spēles mehānismu izveidi, lietotāja interfeisa dizainu un testēšanu. Darbā tiek prezentēti visaptveroši diagrammas, ieskaitot lietošanas gadījumu, secības un klases diagrammas, lai ilustrētu izstrādes procesu. Spēle tika izstrādāta un testēta. Šī programmatūra un darbs, kas to apraksta, atbilst visām noteiktajām prasībām.

Autors: Jurijs Luņovs

Vadītājs: Karina Kostjkina

Līmenis: Bakalaurs

Gads: 2024

Darba valoda: Angļu

Studiju programma: Datorzinātnes

Vairāk...


Starpplatformu mobilās aplikācijas “Health Care for Pets” izstrāde

Šī darba mērķis bija izstrādāt starpplatformu mobilo aplikāciju “Health Care for Pets”, kuras galvenais mērķis ir nodrošināt mājdzīvnieku īpašniekiem visaptverošu, lietotājam draudzīgu rīku efektīvai mājdzīvnieku aprūpei.Darba gaitā tika veikta priekšmeta analīze un analizēti esošie analogi. Tika noteiktas sistēmas un funkcionālās prasības, kā arī galvenie aplikācijas lietotāji. Pamatojoties uz analīzi un prasībām, tika izstrādāta aplikācija, serveris, datu piekļuves komponente un datubāze. Sistēma tika izstrādata, izmantojot Visual Studio, C# programmēšanas valodā. Pēdējā posmā izstrādātā aplikācija tika testēta.Bakalaura darbā izveidotā aplikācija atbilst visām tam izvirzītajām prasībām.

Autors: Roberts Dubovskis

Vadītājs: Karina Kostjkina

Līmenis: Bakalaurs

Gads: 2024

Darba valoda: Angļu

Studiju programma: Datorzinātnes

Vairāk...


Kriptovalūtas tirdzniecības bota izstrāde, izmantojot AWS
mākoņdatošanas risinājumus

Šis bakalaura darbs ir veltīts automatizēta tirdzniecības bota izstrādei kriptovalūtu tirgum. Mērķis ir izveidot kriptovalūtu tirdzniecības botu, izmantojot vidējās atgriešanās stratēģiju, un ieviest mākoņrisinājumus un Binance kriptovalūtu biržas atbalstu.Izstrādes process ietvēra AWS infrastruktūras izveidi, piemēram, EC2 instances, API Gateway un Nginx, lai hostētu botu. Bota dizains sastāv no atsevišķiem moduļiem, kurus var viegli paplašināt, pievienojot atbalstu citām kriptovalūtu biržām. Rezultātā bots izmanto vidējās atgriešanās algoritmu uz lietotāja izvēlētajiem tirdzniecības pāriem un izvieto pirkšanas vai pārdošanas orderi atbilstoši algoritma lēmumam. Turklāt tas izmanto Binance API, lai piekļūtu lietotāja kriptovalūtām un tās pārvaldītu.Bots tika veiksmīgi testēts reālā tirdzniecības vidē un pierādīja spēju palielināt sākotnējo kapitālu un pārvaldīt riskus. Šis darbs parāda iespējas apvienot.

Autors: Ēriks Mašinskis

Vadītājs: Karina Kostjkina

Līmenis: Bakalaurs

Gads: 2024

Darba valoda: Angļu

Studiju programma: Datorzinātnes

Vairāk...

Table View
Text View