LV EN

LĪMENIS

PROGRAMMA

FAKULTĀTE

GADS

VALODA

ATSLĒGVĀRDI

Nosaukums Vadītājs Līmenis
Bakalaurs 2024
Fakultāte: Transporta un vadībzinātņu fakultāte
Bakalaurs 2024
Fakultāte: Transporta un vadībzinātņu fakultāte
Bakalaurs 2025
Fakultāte: Transporta un vadībzinātņu fakultāte
Maģistrs 2025
Fakultāte: Transporta un vadībzinātņu fakultāte

"SIA "FARITOUR" DARBĪBAS NOVĒRTĒJUMS TŪRISMA PAKALPOJUMU TIRGŪ

Šī bakalaura darba ietvaros tika izpētīts Latvijas tūrisma tirgus un veikta uzņēmuma analīze, ietverot šādus galvenos aspektus:1. Izvēlētā uzņēmuma darbības izpēte.2. Mārketinga stratēģijas: Novērtēt izmantotās mārketinga stratēģijas un to ietekmi uz uzņēmuma pievilcību potenciālajiem klientiem.3. Uzņēmējdarbības rādītāji: Novērtēt galvenos uzņēmējdarbības rādītājus.4.Attīstības iespējas.Šī bakalaura darba mērķis ir analizēt un novērtēt tūrisma aģentūras darbības rezultātus, lai noteiktu plānotu izmaiņu efektivitāti un to ietekmi uz uzņēmuma pozicionēšanu tūrisma tirgū, ka arī noskaidrot tūrisma aģentūras attīstības iespējas un noteikt faktorus, kas ietekmēs šos rezultātus. Pētījuma metodoloģija ietver literatūras analīzi un uzņēmuma datu apkopošanu un analīzi, kā arī dažādu finanšu metožu un rādītāju piemērošanu, lai novērtētu uzņēmuma finansiālo stāvokli un perspektīvas. Iegūtie rezultāti ļaus izdarīt secinājumus par uzņēmuma SIA “Faritour” pašreizējo stāvokli un attīstības perspektīvām, kā arī sniegt ieteikumus tā finansiālās darbības optimizācijai.

Autors: Ksenija Strazdiņa

Vadītājs: Ilze Sproģe

Līmenis: Bakalaurs

Gads: 2024

Darba valoda: Latviešu


Ekonomiskās vides ietekmes analīze uz SIA “Rimi Latvia” tirgus pozīciju

Bakalaura darbs sastāv no trim nodaļām.Pirmajā nodaļā izstatīti uzņēmuma finanšu stāvokļa analīzes teorētiskie aspekti. Uzņēmuma finansiālais stāvoklis ir svarīgs, lai novērtētu tā stabilitāti un attīstības iespējas, un to ietekmē gan iekšējie, gan ārējie faktori, tostarp ekonomiskie apstākļi. Otrajā nodaļā aprakstīta SIA “Rimi Latvia”darbība. Tiek aprakstīti uzņēmuma galvenie konkurenti un salīdzināti pēc finanšu aspektiem. Tirgus analīze apskata dažādus ārējos un iekšējos faktorus, kas ietekmē uzņēmuma darbību, piemēram, sociālos, tehnoloģiskos, ekonomiskos un konkurences faktorus. Trešajā nodaļā novērtēts SIA “Rimi Latvia” finansiālais stāvoklis un, pamatojoties uz rezultātiem, tiek salīdzināta uzņēmuma darbība ar tā galveno konkurentu darbību. SIA „Rimi Latvia” darbību ietekmē vairāki ārējie faktori, tostarp ekonomiskie faktori (COVID-19 pandēmija, karš Ukrainā, cenu pieaugums, jaunu konkurentu ienākšana tirgū), sociālie faktori (pircēju paradumu maiņa, pieprasījums pēc dažādiem produktiem) un tehnoloģiskie faktori (e-komercijas izplatība, mobilo lietotņu un tiešsaistes pakalpojumu pieaugums).

Autors: Marija Siliņa

Vadītājs: Elīna Gončarova

Līmenis: Bakalaurs

Gads: 2024

Darba valoda: Latviešu


Uzņēmuma finansiālā stāvokļa novērtējums

Darba mērķis ir noteikt veidus, kā uzlabot uzņēmuma “Prostore24” OÜ finansiālo stāvokli, pamatojoties uz tā novērtējuma rezultātiem laika posmā no 2021. līdz 2023.gadam.Pētījuma mērķi:1) Izskatīt finanšu pārskatu būtību kā galveno informācijas avotu par uzņēmuma finansiālo stāvokli;2) Izstrādāt “Prostore24” OÜ finansiālā stāvokļa novērtēšanas pieeju;3) Novērtēt Prostore24 OÜ finansiālo stāvokli un investīciju pievilcību, identificēt galvenās problēmas;4) Izstrādāt ieteikumus Prostore24 OÜ finanšu darbības uzlabošanai.Pētījuma objekts ir komerciālais mazumtirdzniecības uzņēmums “Prostore24” OÜ (Igaunija, Tallina).Pētījuma priekšmets ir uzņēmuma “Prostore24” OÜ finansiālais stāvoklis.

Autors: Roksana Burkhonova

Vadītājs: Irina Kuzmina-Merlino

Līmenis: Bakalaurs

Gads: 2025

Darba valoda: Latviešu


Zemo izmaksu aviokompānijas investīciju pievilcības novērtējums

Pašreizējā pētījuma mērķis ir novērtēt zemo izmaksu aviokompānijas investīciju pievilcību, pamatojoties uz tās finanšu rādītāju analīzi.Maģistra darba uzdevumi:1. Izpētīt investīciju lomu aviācijas nozares attīstībā strauji mainīgā vidē.2. Izpētīt tradicionālās vērtēšanas metodes, ar kurām var novērtēt uzņēmuma investīciju pievilcību, un izstrādāt novērtēšanas metodoloģiju, kas ir piemērojama konkrētajai kompānijai.3. Izanalizēt gadījuma uzņēmuma pašreizējo finansiālo stāvokli un definēt galvenos faktorus, kas ietekmē uzņēmuma investīciju pievilcību.4. Pielietot novērtēšanas metodiku un novērtēt lietas uzņēmuma investīciju pievilcību.5. Sniegt ieteikumus lietas uzņēmuma investīciju pievilcības uzlabošanai.Pētījumu bāze ir aviokompānija EasyJet Ltd. Secinājumi un priekšlikumi ir adresēti JeasyJet company vadībai un var būt noderīgi jebkuram citam šīs nozares zemo izmaksu uzņēmumam.

Autors: Waqar Ullah

Vadītājs: Irina Kuzmina-Merlino

Līmenis: Maģistrs

Gads: 2025

Darba valoda: Angļu

Table View
Text View