LV EN

LĪMENIS

PROGRAMMA

FAKULTĀTE

GADS

VALODA

ATSLĒGVĀRDI

Nosaukums Vadītājs Līmenis
Bakalaurs 2024
Fakultāte: Transporta un vadībzinātņu fakultāte
Bakalaurs 2024
Fakultāte: Transporta un vadībzinātņu fakultāte
Bakalaurs 2024
Fakultāte: Transporta un vadībzinātņu fakultāte
Bakalaurs 2024
Fakultāte: Transporta un vadībzinātņu fakultāte

Sociālās uzņēmējdarbības loma un ietekme Latvijā

Bakalaura darba struktūra sastāv no ievada, trim nodaļām, secinājumiem un literatūras saraksta, kura mērķis ir noteikt, kāds ir Baltijas valsts (Latvijas) SE (sociālās uzņēmējdarbības) pārzināšanas līmenis un salīdzināt to ar Eiropas līmeni.Pirmās nodaļas mērķis ir izskaidrot sociālās uzņēmējdarbības definīciju un attīstības vēsturi. Tajā detalizēti aprakstīts, kā un kad tā aizsākās starptautiskā līmenī, un sniegta plašāka informācija par tās veidošanos Latvijā.Otrajā nodaļā ir aprakstīti Latvijā strādājošie un esošie sociālie uzņēmumi. Šajā nodaļā ir ietverti ne tikai Latvijā esošie uzņēmumi, bet arī tie, kas ir starptautiski atzīti Eiropā. Tajā aprakstīta arī finansiālā daļa.Trešā un pēdējā nodaļa ir pētnieciskā daļa, kas ietver pētījuma analīzi: 2021. un 2024. gada aptaujas rezultātus un divu 2021. un 2024. gada pētījumu salīdzinošo analīzi.

Autors: Aleksandra Abraite

Vadītājs: Veronika Siliņeviča

Līmenis: Bakalaurs

Gads: 2024

Darba valoda: Angļu


Loģistikas pārvaldības pilnveidošana uzņēmumā FedEx

Pētījuma mērķis: analizēt tehnoloģiju ietekmi uz FedEx Latvija operatīvo efektivitāti un identificēt galvenos izaicinājumus un iespējas, ko sniedz automātisko procesu ieviešana.Pētījuma objekts: FedEx Latvija operatīvās darbības.Pētījuma priekšmets: operāciju automatizācijas ietekme uz kompānijas efektivitāti un operatīvajām izmaksām.Pirmajā nodaļā ir sniegta teorētiska informācija par globālajām tendencēm loģistikas nozarē un FedEx lomu starptautiskajā tirgū. Tiek analizētas tehnoloģiju attīstības tendences loģistikas nozarē un to ietekme uz operatīvajām stratēģijām.Otrajā nodaļā ir aprakstīts FedEx Latvija tehnoloģisko procesu pārskatīšanas izpēte. Tiek detalizēti izanalizēti kompānijas operatīvie procesi un ieviestās tehnoloģijas, piemēram, CWC sistēmas ietekme uz operatīvo efektivitāti un izmaksu samazināšanu.Trešajā nodaļā tiek pētīti galvenie izaicinājumi, ar kuriem FedEx Latvija saskaras ieviešot jaunas tehnoloģijas. Tiek pētītas izmaksu, efektivitātes un darbinieku apmācību jomas, kā arī tehnoloģisko risinājumu ietekme uz uzņēmuma ilgtspēju un konkurences spēju tirgū.Šis bakalaura darbs sniedz dziļu analīzi par FedEx Latvija tehnoloģiskās attīstības ietekmi, piedāvājot konkrētus priekšlikumus un stratēģijas uzņēmuma operatīvās efektivitātes uzlabošanai.

Autors: Artjoms Koreckis

Vadītājs: Irina Kuzmina-Merlino

Līmenis: Bakalaurs

Gads: 2024

Darba valoda: Angļu


"SIA "FARITOUR" DARBĪBAS NOVĒRTĒJUMS TŪRISMA PAKALPOJUMU TIRGŪ

Šī bakalaura darba ietvaros tika izpētīts Latvijas tūrisma tirgus un veikta uzņēmuma analīze, ietverot šādus galvenos aspektus:1. Izvēlētā uzņēmuma darbības izpēte.2. Mārketinga stratēģijas: Novērtēt izmantotās mārketinga stratēģijas un to ietekmi uz uzņēmuma pievilcību potenciālajiem klientiem.3. Uzņēmējdarbības rādītāji: Novērtēt galvenos uzņēmējdarbības rādītājus.4.Attīstības iespējas.Šī bakalaura darba mērķis ir analizēt un novērtēt tūrisma aģentūras darbības rezultātus, lai noteiktu plānotu izmaiņu efektivitāti un to ietekmi uz uzņēmuma pozicionēšanu tūrisma tirgū, ka arī noskaidrot tūrisma aģentūras attīstības iespējas un noteikt faktorus, kas ietekmēs šos rezultātus. Pētījuma metodoloģija ietver literatūras analīzi un uzņēmuma datu apkopošanu un analīzi, kā arī dažādu finanšu metožu un rādītāju piemērošanu, lai novērtētu uzņēmuma finansiālo stāvokli un perspektīvas. Iegūtie rezultāti ļaus izdarīt secinājumus par uzņēmuma SIA “Faritour” pašreizējo stāvokli un attīstības perspektīvām, kā arī sniegt ieteikumus tā finansiālās darbības optimizācijai.

Autors: Ksenija Strazdiņa

Vadītājs: Ilze Sproģe

Līmenis: Bakalaurs

Gads: 2024

Darba valoda: Latviešu


Digitālā mārketinga pasākumi automašīnu pārdošanas platformai

Šī bakalaura darba mērķis ir identificēt digitālā mārketinga aktivitātes automašīnu pārdošanas platformai tiešsaistē. Darbības tiks izstrādātas, veicot potenciālo klientu aptauju, nozares paraugprakses salīdzināšanu un nozares tendenču noteikšanu, izmantojot darbības uzsākšanas analīzi, kā rezultātā tiks formulēti ieteikumi automašīnu tiešsaistes tirdzniecības vietu mārketinga vadītājiem Eiropā.Šī bakalaura darba autora izstrādātie ieteikumi digitālā mārketinga programmas īstenošanai tiešsaistes automobiļu pārdošanas platformā ir vērsti uz jaunu klientu piesaisti, aktivitātes palielināšanu platformā un darbības uzlabošanu. Šī pētījuma praktiskā nozīme ir sniegt mazo uzņēmumu īpašniekiem vērtīgas atziņas par digitālā mārketinga efektīvu izmantošanu. Pētījuma rezultāti var būt noderīgi gan mazo, gan lielo uzņēmumu īpašniekiem, lai izstrādātu efektīvas reklāmas stratēģijas un uzlabotu to finansiālos rādītājus.

Autors: Ņikita Siskovs

Vadītājs: Olga Zervina

Līmenis: Bakalaurs

Gads: 2024

Darba valoda: Angļu

Table View
Text View