LV EN

LĪMENIS

PROGRAMMA

FAKULTĀTE

GADS

VALODA

Nosaukums Vadītājs Līmenis
Bakalaurs 2024
Fakultāte: Inženierzinātņu fakultāte

Studiju programma: Datorzinātnes

Vairāk...

Bakalaurs 2024
Fakultāte: Transporta un vadībzinātņu fakultāte

Kriptovalūtas tirdzniecības bota izstrāde, izmantojot AWS
mākoņdatošanas risinājumus

Šis bakalaura darbs ir veltīts automatizēta tirdzniecības bota izstrādei kriptovalūtu tirgum. Mērķis ir izveidot kriptovalūtu tirdzniecības botu, izmantojot vidējās atgriešanās stratēģiju, un ieviest mākoņrisinājumus un Binance kriptovalūtu biržas atbalstu.Izstrādes process ietvēra AWS infrastruktūras izveidi, piemēram, EC2 instances, API Gateway un Nginx, lai hostētu botu. Bota dizains sastāv no atsevišķiem moduļiem, kurus var viegli paplašināt, pievienojot atbalstu citām kriptovalūtu biržām. Rezultātā bots izmanto vidējās atgriešanās algoritmu uz lietotāja izvēlētajiem tirdzniecības pāriem un izvieto pirkšanas vai pārdošanas orderi atbilstoši algoritma lēmumam. Turklāt tas izmanto Binance API, lai piekļūtu lietotāja kriptovalūtām un tās pārvaldītu.Bots tika veiksmīgi testēts reālā tirdzniecības vidē un pierādīja spēju palielināt sākotnējo kapitālu un pārvaldīt riskus. Šis darbs parāda iespējas apvienot.

Autors: Ēriks Mašinskis

Vadītājs: Karina Kostjkina

Līmenis: Bakalaurs

Gads: 2024

Darba valoda: Angļu

Studiju programma: Datorzinātnes

Vairāk...


Digitālā mārketinga pasākumi automašīnu pārdošanas platformai

Šī bakalaura darba mērķis ir identificēt digitālā mārketinga aktivitātes automašīnu pārdošanas platformai tiešsaistē. Darbības tiks izstrādātas, veicot potenciālo klientu aptauju, nozares paraugprakses salīdzināšanu un nozares tendenču noteikšanu, izmantojot darbības uzsākšanas analīzi, kā rezultātā tiks formulēti ieteikumi automašīnu tiešsaistes tirdzniecības vietu mārketinga vadītājiem Eiropā.Šī bakalaura darba autora izstrādātie ieteikumi digitālā mārketinga programmas īstenošanai tiešsaistes automobiļu pārdošanas platformā ir vērsti uz jaunu klientu piesaisti, aktivitātes palielināšanu platformā un darbības uzlabošanu. Šī pētījuma praktiskā nozīme ir sniegt mazo uzņēmumu īpašniekiem vērtīgas atziņas par digitālā mārketinga efektīvu izmantošanu. Pētījuma rezultāti var būt noderīgi gan mazo, gan lielo uzņēmumu īpašniekiem, lai izstrādātu efektīvas reklāmas stratēģijas un uzlabotu to finansiālos rādītājus.

Autors: Ņikita Siskovs

Vadītājs: Olga Zervina

Līmenis: Bakalaurs

Gads: 2024

Darba valoda: Angļu

Table View
Text View