LV EN

LĪMENIS

PROGRAMMA

FAKULTĀTE

GADS

VALODA

ATSLĒGVĀRDI

Labākā prakse, kā ar digitālo risinājumu palīdzību uzlabot klientorientāciju

Darba pirmajā daļā aplūkots uz klientu orientētas pieejas jēdziens un digitālo risinājumu labākā prakse šīs pieejas sasniegšanai, uzlabojot klientu pieredzi.Darba otrajā daļā ir aplūkota uz datiem balstīta lēmumu pieņemšanas metode, kā arī esošie datu analīzes rīki un matricas klientu panākumu novērtēšanai. Turklāt tiek analizēta veiksmīga digitālo risinājumu ieviešana klientu pieredzes uzlabošanai tādos uzņēmumos kā Netflix un Spotify.Darba trešā daļa ir veltīta Latvijas tiešsaistes pārtikas piegādes tirgus analīzei. Analīze ietver pašreizējās tirgus situācijas izpēti, galveno tirgus dalībnieku apzināšanu un salīdzināšanu, kā arī lietotāju vajadzību un vēlmju apzināšanu.Darba ceturtajā daļā iepriekšējās nodaļās gūtie secinājumi tiek izmantoti, lai noteiktu labāko praksi digitālo risinājumu jomā, lai uzlabotu klientu pieredzi tiešsaistes pārtikas piegādes lietojumprogrammās. Turklāt tiek identificēti iespējamie aspekti lietotāju vajadzību apmierināšanai un sniegti ieteikumi.

Autors: Alisa Purviņa

Vadītājs: Oksana Skorobogatova

Līmenis: Bakalaurs

Gads: 2024

Darba valoda: Angļu


Faktori, kas ietekmē klientu lojalitāti loģistikas pakalpojumu nozarē

Šajā pētījumā autors veica aptauju, kurā piedalījās 68 dažādu uzņēmumu darbinieki, no kuriem 31 pārstāvēja loģistikas uzņēmumus un 37 darbinieki no uzņēmumiem, kas ir šo pakalpojumu lietotāji, lai analizētu iegūtos datus, izmantojot PLS-SEM metodi, un noteiktu galvenos faktorus, kas ietekmē klientu lojalitātes veidošanu. Balstoties uz identificētajiem faktoriem, autors piedāvā klientu lojalitātes paaugstināšanas pasākumu koncepciju mazajiem kravu autopārvadājumu uzņēmumiem Latvijā. Pirmajā nodaļā sniegta teorētiska informācija par loģistikas pakalpojumu sniedzēja izvēles procesu un šajā procesā izmantoto faktoru apraksts. Apskatīti arī klientu lojalitātes veidošanās pamati un tās palielināšanas pasākumi.Otrajā nodaļā iekļauta Latvijas kravu pārvadājumu tirgus analīze, Latvijas loģistikas uzņēmumu analīze un aptaujā iegūto datu analīze.Trešajā nodaļā sniegts statistiskais modelis, kurā parādīti svarīgākie faktori, kas ietekmē loģistikas uzņēmumu klientu lojalitāti. Balstoties uz statistisko modeli, tiek piedāvāta klientu lojalitātes uzlabošanas pasākumu koncepcija mazajiem loģistikas uzņēmumiem.

Autors: Artūrs Emīls Zelčs

Vadītājs: Jeļena Popova

Līmenis: Bakalaurs

Gads: 2024

Darba valoda: Angļu


Laika Pārvaldības Ietekme uz Pasākumu Organizēšanu

Darbs ir veltīts pasākumu organizēšanas un efektīvas laika plānošanas faktoru izpētei, kā arī praktiskiem pielietojumiem tās uzlabošanai. Promocijas darbā tiek aplūkota laika vadības galveno koncepciju un teoriju attīstības vēsture, kā arī psiholoģiskie aspekti, kas saistīti ar efektīvu darbu ar laiku. Uzmanība tiek pievērsta laika vadības instrumentiem un tehnoloģijām. Tiek aplūkota to ietekme uz pasākumu organizēšanas produktivitātes pašreizējām un nākotnes tendencēm; pētījuma rezultāti ir izklāstīti šajā darbā, kam seko secinājumi un priekšlikumi laika pārvaldības uzlabošanai mazos pasākumu organizēšanas uzņēmumos.Pētījums sastāv no ievada, 3 nodaļām, secinājumiem un ieteikumiem.Pirmajā nodaļa veltīta laika vadības jēdzienam, instrumentiem un praksei, kas atklāti, pamatojoties uz zinātniskiem rakstiem. Otrajā nodaļā ir veikta pasākumu organizēšanas tirgus analīze Latvijā, tostarp mazo uzņēmumu analīze.Trešajā nodaļā ir analizētas intervijas ar pasākumu organizēšanas uzņēmumu vadītājiem un klientu aptauja.Secinājumi izdarīti, pamatojoties uz literatūras izpēti un empīrisko analīzi.Recomendācijas, tika sniegti ieteikumi mazo pasākumu organizēšanas uzņēmumu vadītājiem par pasākumu laika vadību.

Autors: Dmitrijs Semešins

Vadītājs: Jeļena Popova

Līmenis: Bakalaurs

Gads: 2024

Darba valoda: Angļu


Latvijas un Somijas nacionālo AML/CFT likumu salīdzinošā analīze.

Šajā bakalaura darbā analizēti noziedzīgi iegūtu līdzekļu legalizācijas un terorisma finansēšanas novēršanas likumi Latvijā un Somijā, pievēršot uzmanību to atbilstībai Eiropas Savienības standartiem un FATF starptautiskajām rekomendācijām. Šī bakalaura darba mērķis ir sniegt ieteikumus AML/CFT prakses uzlabošanai Latvijā, salīdzinot abu valstu nacionālās un ārējās tiesību aktu prasības. Pētījumā uzsvērta AML/CFT regulējuma nozīme finanšu sektora aizsardzībai augošā tehnoloģiskā progresa un pieaugošo noziedzības risku kontekstā. Pētījums metodoloģiski ietver rūpīgu sešu Eiropas Savienības AML/CFT direktīvu, divu regulu un attiecīgo Latvijas un Somijas AML/CFT likumu analīzi. Pētījuma rezultāti uzsver vēsturisko un ekonomisko faktoru nozīmi AML/CFT pasākumu sekmīgā īstenošanā, tāpēc tiek ierosināts pilnveidot Latvijas AML/CFT sistēmu, pamatojoties uz Somijas labāko praksi.

Autors: Karolīna Avdejenko

Vadītājs: Jekaterina Vestermane

Līmenis: Bakalaurs

Gads: 2024

Darba valoda: Angļu


Pasažieru pārvadājumu pakalpojumu uzņēmuma mārketinga komunikācijas analīze

Pirmajā nodaļā autors aplūko mārketinga nozīmi mūsdienu uzņēmumā. Galvenā uzmanība tiek pievērsta tam, kādi mārketinga instrumenti un stratēģijas pastāv mūsdienās.Otrā nodaļa ir veltīta situācijas analīzei Latvijas pārvadātāju tirgū. Atsevišķi tiek aplūkotas nozares attīstības tendences un perspektīvas.Trešajā nodaļā autore analizē pētījuma objekta - AS “RĪGAS STARPTAUTISKĀ AUTOOSTA” - darbību. Aprakstīta esošā prakse darbā ar klientiem.Ceturtajā nodaļā autore piedāvā pasākumus, kas palīdzēs pētījuma objektam veidot labākas attiecības ar klientiem. Nobeigumā sniegti ieteikumi uzņēmuma vadībai turpmākai attīstībai.

Autors: Kristīne Ivanova

Vadītājs: Oksana Skorobogatova

Līmenis: Bakalaurs

Gads: 2024

Darba valoda: Latviešu

Table View
Text View