LV EN

LĪMENIS

PROGRAMMA

FAKULTĀTE

GADS

VALODA

ATSLĒGVĀRDI

Nosaukums Vadītājs Līmenis
Profesionālais bakalauriāts 2024
Fakultāte: Transporta un vadībzinātņu fakultāte
Profesionālais bakalauriāts 2024
Fakultāte: Transporta un vadībzinātņu fakultāte
Profesionālais bakalauriāts 2024
Fakultāte: Transporta un vadībzinātņu fakultāte
Profesionālais bakalauriāts 2024
Fakultāte: Transporta un vadībzinātņu fakultāte
Profesionālais bakalauriāts 2024
Fakultāte: Transporta un vadībzinātņu fakultāte

Loģistikas uzņēmuma darbības uzlabošana ar CRM un citu metožu palīdzību.

Šajā darbā ir aplūkota klientu attiecību pārvaldības (CRM) sistēmu ieviešana un ietekme loģistikas nozarē, izmantojot detalizētu Orion Lift gadījuma izpēti. Pētījums ietver rūpīgu finanšu analīzi un loģistikas veiktspējas novērtējumu pēc CRM integrācijas. Vietējais loģistikas uzņēmums Orion Lift saskārās ar vairākiem darbības izaicinājumiem, tostarp neefektivitāti klientu pārvaldībā un augstām darbības izmaksām. Integrējot CRM sistēmu, uzņēmuma mērķis bija racionalizēt savus procesus, uzlabot klientu apmierinātību un uzlabot vispārējo biznesa sniegumu.Finanšu rādītāji tika rūpīgi aprēķināti pirms un pēc CRM ieviešanas. Rezultāti liecina par būtiskiem uzlabojumiem visos rādītājos, ievērojami palielinot ieņēmumus un klientu noturēšanas rādītājus, kā arī samazinot darbības izmaksas un klientu piesaistīšanas izmaksas. Promocijas darbā apskatīti arī iespējamie finansiālie un operatīvie ieguvumi no CRM sistēmām, ko papildina salīdzinošā analīze ar citām efektīvām CRM ieviešanām loģistikas sektorā. Kopumā promocijas darbs sniedz visaptverošu CRM sistēmu priekšrocību novērtējumu loģistikā, izmantojot Orion Lift kā gadījuma izpēti.

Autors: Aleksandr Usmanov

Vadītājs: Genadijs Gromovs

Līmenis: Profesionālais bakalauriāts

Gads: 2024

Darba valoda: Latviešu


Uzņēmuma transporta nodaļas darbības efektivitātes paaugstināšana

Darba mērķis: izpētīt uzņēmuma transporta nodaļas darbības efektivitātes paaugstināšanas iespējas.Uzdevumi mērķa sasniegšanai:1. atlasīt un apkopot pieejamos statistikas datus par Latvijas transporta nozari;2. apskatīt loģistikas jēdzienu, noteikt galvenās loģistikas darbības, izskaidrot loģistikas pieejas specifika transporta procesu organizēšanā; 3. veikt pētījumu par organizatorisko un ekonomisko darbību uzņēmumā SIA «SAVITRA»;4. apkopot informācija par uzņēmuma kravas automobiļu parku;5. veikt uzņēmuma transporta nodaļas tehniskās ekspluatācijas efektivitātes analīzi;6. izstrādāt pasākumus, lai paaugstinātu uzņēmuma transporta nodaļas efektivitāti.SIA "SAVITRA" ir specializējies kravu pārvadājumu jomā un sniedz kvalitatīvus pakalpojumus klientiem vairākās Eiropas valstīs.Pirmajā nodaļā tika aplūkoti statistiskie dati par transporta un uzglabāšanas nozari, otrajā nodaļā tika veikta uzņēmuma SIA “SAVITRA” darbības analīze, trešajā nodaļā tika izstrādāta SIA “SAVITRA” transporta nodaļas darbības efektivitātes paaugstināšana ar jauna kravas automobiļa iegādi.

Autors: Iļja Greidāns

Vadītājs: Aleksandrs Medvedevs

Līmenis: Profesionālais bakalauriāts

Gads: 2024

Darba valoda: Latviešu


Transporta uzņēmuma loģistikas darbības efektivitātes paaugstināšanas ceļi

Loģistika ir materiālu, informācijas un resursu plūsmas pārvaldība no to izcelsmes vietas līdz to patēriņa vietai, lai apmierinātu klientu vajadzības. Šis process ietver preču, pakalpojumu un ar tiem saistītās informācijas efektīvas un ekonomiskas pārvietošanas un uzglabāšanas plānošanu, īstenošanu un kontroli no izcelsmes vietas līdz patēriņa vietai.Loģistikas galvenās funkcijas ir:Transports: transportlīdzekļu atlase un pārvaldība preču pārvietošanai. Tas var ietvert autotransportu, dzelzceļa, jūras un gaisa transportu.

Autors: Jekaterīna Novikova

Vadītājs: Aleksandrs Kotļars

Līmenis: Profesionālais bakalauriāts

Gads: 2024

Darba valoda: Latviešu


Papildus izmaksu un dīkstāves iespējamību pamatojums sauszemes transportu kompānijā

Bakalaura darba literatūras apskatā ir analizēta izmaksu veidu uzņēmumā, kā tie varētu ietekmēt uzņēmuma kopumā gan izmaksu ziņā, gan uzņēmuma funkcionalitātē. Izmantojot transporta tarifus aprēķināt izmaksas par pārvadāšanas pakalpojuma sniegšanu un piedāvāt cenu klientam. Tika analizētas papildus izmaksu un dīkstāves viedi un kā tie ietekmē uzņēmumu. Lean un Six Sigma metodoloģijas teorijas analīze, lai tālāk pielietotu papildus izmaksu un dīkstāves samazināšanai.2. daļā aprakstīta un analizēta uzņēmuma DSV Latvijas papildus izmaksu un dīkstāves faktoru un to ietekmes apjoms.3. daļā analizēta izmantojot Lean un Six Sigma metodoloģiju pielietošana uzņēmuma DSV Latvija un cik stipri tas var palīdzēt pret papildus izmaksām un dīkstāvi.

Autors: Rolands Ozoliņš

Vadītājs: Renāte Indrika

Līmenis: Profesionālais bakalauriāts

Gads: 2024

Darba valoda: Latviešu


Klientu piesaistes metodes transporta pakalpojumu uzņēmumā

Diploma darba mērķis ir analizēt klientu piesaistes metodes loģistikas nozarē, tādējādi izvirzot priekšlikumus tās pilnveidei.Diploma darba uzdevumi ir izpētīt teorētiskos aspektus klientu piesaistē. Intervēt loģistikas pakalpojuma nozares uzņēmumus. Veikt DSV Latvia pārdošanas speciālistu aptauju. Veikt patērētāju aptauju par klientu piesaistes metodēm. Izdarīt secinājumus un izstrādāt priekšlikumus par klientu piesaistes metodēm uzņēmumam DSV Latvia.Darba pirmajā nodaļā tiek apkopotas klientu piesaistes metodes. Otrajā nodaļā raksturota transporta loģistikas nozare Latvijā, kā arī aplūkota DSV Latvia darbība. Diploma darba trešajā nodaļā analizēti aptaujas un interviju rezultāti. Darba nobeigumā izdarīti secinājumi un izstrādāti priekšlikumi klientu piesaistes metožu izmantošanai transporta un loģistikas pakalpojumu uzņēmumiem. Izmantotās pētījumu metodes ir literatūras analīze, intervija un aptaujas. Sasniegtie rezultāti – izpētītas klientu piesaistes metodes. Apzinātas līdzšinējās klientu piesaistes metodes uzņēmumā DSV Latvia. Noskaidrotas kādas klientu piesaistes metodes izmanto citi transporta un loģistikas pakalpojumu uzņēmumi. Izstrādāti priekšlikumi klientu piesaistes metožu izmantošanai transporta un loģistikas pakalpojumu uzņēmumiem.

Autors: Ērika Giberte

Vadītājs: Renāte Indrika

Līmenis: Profesionālais bakalauriāts

Gads: 2024

Darba valoda: Latviešu

Table View
Text View